در ادامه‌ی آشنایی با انواع فون عکاسی دو نوع دیگر را نیز به اختصار شرح می‌دهیم.

انواع فون عکاسی را بشناسید

  • پارچه‌های نقاشی شده با دست. می‌توان پارچه‌هایی را انتخاب و روی آن‌ها نقاشی کرد و به عنوان فون عکاسی از آن‌ها استفاده کرد. به دلیل رنگ‌آمیزی و هم‌چنین محیط بزرگی که برای ساخت این فون‌ها نیاز است، این پرده‌ها قیمت بالایی دارند.

البته به خاطر همین رنگ‌آمیزی دستی است که این فون‌ها ظاهری کاملا منحصر به فرد دارند. تمیز کردن این نوع کمی سخت است و باید در نگهداری آن نهایت تلاش خود را بکنید تا آسیب نبیند و کثیف نشود.

  • وینیل. این نوع از فون‌ عکاسی شامل تصاویر بزرگی است که بر روی وینیل قابل انعطاف نقاشی شده است. بسیاری از تصاویر برای ترسیم بر روی فون وینیل مناسب هستند اما این مورد به سطح عمودی وینیل بستگی دارد. یعنی با توجه به ابعاد آن می‌توان تصاویر مناسبی را برای نقاشی کردن انتخاب کرد. در صورت تمایل به استفاده از وینیل به عنوان کف‌پوش باید وینیل جداگانه‌ای خریداری کنید.

فون وینیل می‌تواند بیش از سایر فون‌های موجود خلاقانه یا حتی غیرعادی به نظر برسد. از این فون‌ می‌توان در ثبت تصاویر کودکان، مراسم و رویدادها استفاده کرد.

از آن‌جایی که وینیل نیز قابلیت شستشو دارد در صورت کثیف شدن می‌توان آن‌ را شست و مجددا مورد استفاده قرار داد. فون‌های وینیل کاملا کاربردی هستند و به آسانی می‌توانید آن‌ها را جابجا کنید. چاپ تصاویر سه‌بعدی روی وینیل هم از جمله مواردی است که ممکن است باعث شود عکاسان از این نوع فون‌ها بیشتر استفاده کنند. البته فراموش نکنید فون عکاسی وینیل کمی باعث بازتاب نور می‌شود به همین دلیل باید تنظیمات را با دقت انجام دهید.

از دیگر انواع فون‌های موجود می‌توان به فون‌های شطرنجی و مخمل نیز اشاره کرد به هر یک جلوه‌های خاصی به عکس می‌بخشند.

برای خرید انواع فون و نگهدارنده فون با کارشناسان ما در فروشگاه فوکوس نگار تماس حاصل فرمایید.

آدرس : تهران  میدان امام خمینی ، خیابان باب همایون ، خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل ، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس "

ارسال فوری کالا به سراسر ایران

تلفن تماس: 33945890-021

تلفن تماس: 33943165-021

پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 717
نمایش همه
علاقه مندی ها ()