باسکول محک از معروف ترین برندهای باسکول ساخت ایران است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. با خرید باسکول به راحتی می توان اقلام سنگین را اندازه گیری نمود که دستگاه های توزین ترازو قادر به اندازه گیری آنها نمی باشند. در بازار فروش باسکول، انواع باسکول محک فروخته می شود که علّت محبوبیت آن به کیفیت مقاوم بدنه، نوع طراحی بدنۀ باسکول، امکان اتصال به کامپیوتر و دستگاه چاپگر باز می گردد که در ادامه نیز به دیگر ویژگی های باسکول های محک می پردازیم.برای خرید و فروش باسکول محک  به سایت مراجعه کنید.

ویژگی های انواع باسکول محک

ابعاد مناسب و امکان استفاده راحت به همراه وضوح دید بالا و دامنه توزین گسترده از مزایای اکثر انواع باسکول محک است. باسکول محک، از جمله باسکول هایی است که کاربرد عمده ای در صنعت فروشگاه و همچنین صنایع مختلف دارد تا بتوانند اجسام سنگین را اندازه گیری کنند تا قادر به خرید و فروش کالاهای مختلف باشند. باسکول های محک جزء وسایلی است که با دقت و وضوح بالا برای تعیین وزن اجسام سنگین (بر حسب کیلوگرم) به کار برده می شود تا داد و ستد را برای فروشندگان و خریداران ساده نماید.

قیمت خرید باسکول محک فروشگاهی

قیمت خرید باسکول محک فروشگاهی به ساختار بدنۀ باسکول و همچنین ظرفیت  انواع مدل های باسکول بستگی دارد. هر چه ظرفیت باسکول محک فروشگاهی کمتر باشد، قیمت ارزانتری خواهد داشت. پیشنهاد می کنیم که هنگام خرید باسکول های فروشگاهی محک، بهتر است باسکول دیجیتالی محک را خریداری نمائید تا به راحتی بتوانید از نمایشگر LED دو طرفۀ آن ارقام توزین را با دقت بهتری مشاهده نمائید تا میزان خطا و اشتباهات یادداشت توزین کالاها صفر گردد.

فروشگاه دیجی اسکال به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در استان تهران، فعالیت خود را در زمینۀ فروش انواع باسکول محک آغاز نموده است و با کارشناسان مجرب، خدمات مشاوره ای در خصوص خرید بهترین باسکول محک فروشگاهی و صنعتی به مشتریان ارائه می دهند.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش 
آدرس ایمیل : 
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی 
 0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 646
نمایش همه
علاقه مندی ها ()