ثبت نام کویر تایر

کویر تایر به عنوان یکی از بزرگ ترین و برترین شرکت های تایر سازی داخلی سالهاست که با رعایت دستور العمل های دولتی و در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، در طرح سامانه ثبت نام انواع محصولات کویر تایر بخشی از تایر های خود را با نرخ های مصوب دولتی به متقاضیان ارائه می کند، و مصرف کنندگان این برند معتبر می توانند به سادگی سفارشات خود را در این سامانه ها ثبت و در مدت زمان تعیین شده تحویل بگیرند. استهلاک تایر ها یک روند تدریجی و اجتناب ناپذیر است، که در برخی از تایر ها به دلیل کیفیت بالا، نرمی و چسبندگی مناسب دیرتر رخ می دهد، و کویر تایر را نیز می توان در شمار این محصولات قرار داد، به همین دلیل است، که در میان تولیدات داخلی جایگاه ویژه ای را از آن خود کرده است، این تایر ها در هر نوعی که باشند با استفاده از بهترین متریال اولیه و استانداردهای روز دنیا تولید می شوند. هزینه و قیمت ثبت نام کویر تایر بر اساس تعرفه های دولتی و مطابق با سایز و نوع تایر محاسبه می شود، که نسبت به بازار آزاد بسیار ارزان تر می باشد.

تمامی مشخصات انواع لاستیک کویر تایر بر روی آن ها ثبت شده است که شامل پهنای رینگ و سایز تایر، حداکثر سرعت، بار مجاز و تاریخ تولید تایر ها می باشد. متقاضیان خرید آنلاین ثبت نام کویر تایر باید پیش از ورود به سایت، اطلاعات مورد نظر خود را در رابطه با نوع تایر و ابعاد آن کسب نمایند، زیرا امکان ویرایش اطلاعات برای خریدران وجود ندارد، و تایر ها مطابق با اطلاعات ثبت نامی به آدرس مربوطه ارسال می شوند. امکان ثبت نام کویر تایر و دیگر تایرهای دولتی به دلیل حجم بالای متقاضی در سال تنها یک بار که معادل خرید 4 حلقه تایر می باشد، وجود دارد.

فروشگاه آنلاین یوزپلنگ یکی از بزرگ ترین و معتبرترین مراکز عرضه و فروش ثبت نام کویر تایر می باشد، که تمامی انواع لاستیک این شرکت را با گارانتی 4 ساله و اصالت کالا به دست متقاضیان می رساند.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 621
نمایش همه
علاقه مندی ها ()