خرید اینترنتی لاستیک

یکی از بهترین و سریع ترین راه های تهیه انواع تایر مراجعه به نمایندگی های آنلاین و خرید اینترنتی لاستیک می باشد، که تا حدود نسبتا بالایی در  زمان و هزینه خریداران صرفه جویی می کند. تایر ها از مهمترین بخش هاس سیستم انتقال قدرت در خودرو می باشند، که تا حدود بسیار زیادی کیفیت حرکت خودرو  به آن ها وابسته است و در صورت نامرغوب بودن ممکن است، به دیگر قطعات این سیستم آسیب برسانند. به همین منظور خرید اینترنتی لاستیک ها با مناسب ترین قیمت از اولویت های دارندگان انواع خودرو های سواری، کشاورزی، راهسازی و غیره می باشد، تا علاوه بر کیفیت و تضمین اصالت کالا از خدمات ارسال مطمئن در کوتاه ترین زمان ممکن نیز بهره مند شوند. لاستیک ها بر حسب کیفیت و متریال ساخت در دو دسته رادیال و بایاس تقسیم می شوند که قیمت لاستک در نوع بایاس به علت استفاده از فناوری قدیمی تر و رشته های نخی و نایلونی به جای سیمی و فلزی بسیار ارزان تر است، و البته دوام و ماندگاری کمتری نیز نسبت با تایرهای رادیال دارند.

انواع تایر ها را بر اساس مولفه های فنی و فیزیکی که بر روی آن ها درج شده است، از نظر کیفیت و ماندگاری دسته بندی و قیمت گذاری می کنند، که در هنگام خرید اینترنتی لاستیک می توان این اطلاعات را به طور کامل در بخش مشخصات فنی تایر مشاهده کرد که شامل اطلاعاتی نظیر نوع تایر، اندازه تایر، حد مجاز بارگزاری، تاریخ ساخت لاستیک، حداکثر سرعت مجاز و غیره می شود.  برند سازه هم یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در کیفیت و دوام انواع تایر ها می باشد که در هنگام خرید اینترنتی لاستیک باید به آن توجه شوند، میشلن، پیرلی، بریجستون، دانلوپ، انواع لاستیک هانکوک و فالکن از معتبرترین کمپانی های سازنده لاستیک سازی می باشند، که سالهاست با ارتقاء کیفیت و دوام محصولات خود بالا ترین سهم فروش را به خود اختصاص داده اند.

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ از معتبرترین نمایندگی های فروش لاستیک در کشور می باشد، که محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و اصالت کالا به دست متقاضیان خرید اینترنتی لاستیک می رساند.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 585
نمایش همه
علاقه مندی ها ()