خرید لاستیک

لاستیک یک عضو بسیار مهم و حیاتی در سیستم انتقال قدرت خودرو ها می باشد، که خودروها تمام کارایی خود را به آن وابسطه هستند، و  در صورت خرابی و عدم وجود آن ها به هر دلیلی امکان حرکت ماشین آلات وجود نخواهد داشت.  خرید انواع لاستیک از جمله مواردی است، که دارندگان انواع خودرو های سبک و سنگین به مرور با آن مواجه می شوند، زیرا تایر ها از جمله قطعات مصرفی ماشین آلات هستند، که طول عمر مشخصی دارند و به دلیل برخی شرایط مانند اثابت اجسام برنده و سخت، شرایط نامساعد جوی و جاده های خاکی ممکن است آسیب ببینند و دیگر قابل استفاده نباشند.  قیمت لاستیک، طول عمر، برند سازنده و مشخصلا فیزیکی و سایز تایرها از مهمترین معیار های انتخاب و خرید لاستیک می باشند، که مخاطبان این محصولات باید آن ها را ارزیابی نمایند، تا با مشکل مواجه نشوند. از مهمترین مشخصه های فیزیکی تایر ها می توان به اندازه فاق، رینگ و پهنای آن ها اشاره کرد، که بدون دانستن آن ها امکان انتخاب و خرید لاستیک  وجود ندارد.

کیفیت و طول عمر تایر ها از مهمترین مشخصه های انتخاب و خرید لاستیک می باشند. لاستیک ها را بر اساس کیفیت و فناوری ساخت در دو گروه رادیال و بایاس قرار می دهند، که تایرهای رادیال به دلیل استفاده از فناوری های به روز تر و رشته های سیمی به جای نخی و نایلونی از دوام و طول عمر بیشتری برخوردار هستند. بازار خرید و فروش لاستیک در نوع رادیال به دلیل افزایش بهره وری 60 درصدی این تایرها، استحکام و مقاومت بسیار بالا،چسبندگی قوی و مناسب با سطح جاده از رونق بیشتری برخوردار است، همین طور این تایرها به دلیل اینکه از نوع خارجی هستند قیمت بالاتری دارند، که در برابر کیفیت و طول عمر آن ها کاملا توجیح پذیر است.

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ که نمایندگی فروش لاستیک در برند های پرمخاطب داخلی و خارجی را دارد، این امکان را برای متقاضیان خرید لاستیک فراهم کرده است تا با مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت و درب منزل تحویل بگیرند.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 571
نمایش همه
علاقه مندی ها ()