رینگ اسپرت

رینگ یکی از مهمترین الحاقیات چرخ ها می باشد، که تاثیر بسیار مستقیمی در ایمنی و هدایت آن ها برعهده دارد، ولی اغلب مردم استفاده از رینگ ها را تنها به بخش زیبایی شناسی آن نسبت می دهند. رینگ اسپرت که بیشتر برای ماشین های سواری لوکس استفاده می شود، این روزها توسط جوانان و به اصلاح ماشین باز ها مورد استفاده در طرح های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از مهمترین دلایل استفاده از رینگ های اسپرت می توان به افزایش فرمان پذیری بهتر، قدرت مانور و مدیریت ساده تر فرمان و افزایش سطح تماس تایر ها با زمین و کاهش خط ترمز اشاره کرد، این رینگ ها را می توان به سادگی از طریق فروشگاه های اینترنتی و یا مراکز تولید آن ها متناسب با پهنای تایر ها سفارش داد و تحویل گرفت. قیمت رینگ اسپرت بر اساس نوع متریال مصرفی، طرح مورد نظر، آلیاژ های بکار رفته و غیره تعیین می شود، و در مقایسه با دیگر رینگ ها اختلاف قیمت بالایی دارد.

فولاد از جمله پر استفاده ترین آلیاژهایی است، که در ساخت رینگ ها به کار می رود، اما برای اغلب خودروهای گران قیمت و لوکس معمولا شرکت های خودرو سازی ار آلیاژهای آلومینیوم استفاده می کنند، که در عین زیبایی بسیار مقاوم و سبک می باشد، و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. رینگ اسپرت را امروزه به صورت سفارشی و با ترکیب الیاف کربن و منیزیوم تولید می کنند، که بسیار مستحکم تر می باشد، اما  نسبت به دیگر متریال مصرفی قیمتی گرام تر هم دارد. با توجه یه اینکه زیبایی و محافظت از چرخ ها همواره مورد توجه مالکان خودرو بوده است، بازار خرید و فروش رینگ اسپرت از رونق بسیار خوبی برخوردار است.

متقاضیان خرید انواع رینگ با مراجعه فروشگاه آنلاین یوزپلنگ می توانند نوع رینگ دلخواه خود رابه صورت اینترنتی سفارش دهند، و با ارزان ترین قیمت نسبت به بازار آزاد و در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با گارانتی اصالت کالا دریافت نمایند.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 591
نمایش همه
علاقه مندی ها ()