لاستیک بارز

از بزرگ ترین صنایع تایر سازی در کشور می توان به  صنایع لاستیک بارز اشاره کرد، که به دلیل قدرت چسبندگی مناسب، کیفیت و دوام بالا، چسبندگی مناسب و نرمی بسیار خوب حتی بعد از کارکردهای طولانی در بازارهای خرید و فروش انواع تایر از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. تایر ها از مهمترین اجزاء سیستم انتقال قدرت خودرو هستند، که در صورت خرابی و آسیب دیدگی هر کدام از آن ها ایمنی خودرو و حرکت آن با مخاطره مواجه می شود، به همین دلیل است که داشتن یک عدد لاستیک زاپاس از ضروریات رانندگی می باشد. با ورود تکنولوژی ساخت انواع تایرهای سیمی رادیال به کشور، صنعت تایر سازی با تحولات چشمگیری مواجه شد، این تایرها با استفاده از رشته های سیمی به جای نخی و نایلونی در حدود 60 درصد طول عمر مفید تایرها را افزایش می دهند و لاستیک بارز یکی از شرکت هایی است که بر اساس گواهینامه شرکت کنتینتال آلمان این محصولات را تولید و عرضه می کند. قیمت لاستیک بارز در مقایسه با دوام و کیفیت این تایرها برای مصرف کنندگان بسیار ایده آل می باشد.

پهنای تایر، اندازه رینگ و فاق از مهمترین دلایل تمایز  انواع تایرها می باشند، که معمولا به همراه دیگر مشخصات فنی و فیریکی آن ها برروی انواع لاستیک ثبت شده است، که شامل تاریع ساخت، متریال مصرفی، نوع تایر، حداکثر فشار باد، بار مجاز و حداکثر سرعت می باشد. مهمولا بازه دوام تایرها در حدود 50 کیلومتر می باشد، که در صورت استفاده صحیح از آن ها می توان این مقدار را تا 90 هزارکیلومتر افزایش داد، اما در کل تعویض تایرها به دلیل اینکه از جمله قطعات مصرفی هستند، و در معرض برخورد اشیاء برنده، اصطحکاک بالا و شرایط آب و هوایی نامساعد هستند اجتناب ناپذیر است، و خرید انواع لاستیک بارز یک انتخاب بسیار عالی برای تمامی خودرو داران می باشد.

از معتبرترین نمایندگی های آنلاین فروش لاستیک بارز می توان به شرکت معتبر یوزپلنگ اشاره کرد، که تمامی سفارشات مشتریان را با نازل ترین قیمت بازار و در کمترین زمان ممکن آماده و به دست مشتریان می رساند.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 598
نمایش همه
علاقه مندی ها ()