لاستیک دولتی

تایر ها را می توان به دلیل ارتباط مستقیم آن ها با زمین و اصطحکاک بالا از آسیب پذیرترین قطعات خودرو دانست، که در صورت خرابی آن ها امکان حرکت این وسایل وجود نخواهد داشت، و خرید تایر بادوام و ارزان قیمت در شمار دغدغه های مالکان خودرو قرار میگیرد. لاستیک دولتی یکی از مهمترین امتیازاتی است، که برای مالکان انواع خودرو های سبک و سنگین در نظر گرفته شده تا محصولات مورد نظر خود را در تعداد مجاز سهمیه و با ارزان ترین قیمت خریداری نمایند. در این طرح ملی متقاضیان خرید انواع لاستیک دولتی می توانند با مراجعه به آدرس وب سایت نمایندگی ها و مراکز کارگزار عرضه و پخش مستقیم انواع تایر داخلی سفارشات خود را ثبت نمایند و در زمان و محل تعیین شده دریافت نمایند. دوام و کار کرد انواع تایر بر اساس متریال مصرفی، نرمی یا انعطاف پذیری تایر، سبکی، چسبندگی مناسب و قدرت بالای ترمز گیری آن تعیین می شود، و این میزان در برند های مختلف تایر سازی که تحت عنوان های بارز، کویر تایر، یزد تایر، ایران تایر و دنا فعالیت می کنند تفاوت هایی ناچیز دارد.

قیمت لاستیک دولتی در مقایسه با دیگر لاستیک های مشابه آن در بازار های آزاد بسیار ارزان تر می باشد، و از این جهت با استقبال و تقاضای بالایی از سوی مصرف کنندگان مواجه شده است، و  مطابق با سهمیه سالانه هر فرد که معادل 4 حلقه لاستیک می باشد عرضه می شود. در هنگام خرید انواع لاستیک دولتی در ابتدا باید اطلاعات مربوط به تایر خود را به درستی تکمیل نمایید، که از مهمترین آن ها می توان به سایز تایر اشاره کرد، که معمولا با مشخص کردن نوع خودرو می توان به آن دسترسی پیدا نمود، زیرا امکان ویرایش اطلاعات وجود نداره و تایر ها مطابق با اطلاعات ثبت نامی عرضه می شوند.

از معتبرترین نمایندگی های فروش لاستیک دولتی می توان به فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ اشاره کرد، که انواع تایر های برند های منتخب داخلی را با ارزان ترین قیمت و طبق تعرفه های دولتی در اختیار متقاضیان این تایر ها قرار می دهد.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 620
نمایش همه
علاقه مندی ها ()