معایب نور ثابت

حالا که از مزایای نور ثابت حرف زدیم باید به معایب آن نیز بپردازیم. درست است که منابع نوری ثابت در قیاس با تجهیزاتی  مانند فلاش مزایایی دارند اما در برخی مواقع، استفاده از آن‌ها ممکن نیست یا حتی بهتر است از تجهیزات دیگری استفاده کرد. آگاهی از نقاط ضعف و قوت تجهیزات نوری برای عکاسان از آن جهت با اهمیت است که به آن‌ها اجازه می‌دهد با دیدی باز به تهیه‌ی لوازم مورد نیاز برای استودیوی خود بپردازند و در آینده به مشکل برنخورند.برای اطلاع از فروش نور ثابت ارزان  به سایت مراجعه کنید. 

نکات منفی استفاده از نور ثابت

  • نور ثابت ممکن است قدرت بالایی نداشته باشد و میزان نوری که مد نظر عکاس است بیشتر از نور حاصل از منبع نوری باشد. البته توجه داشته باشید این امر به نوع منبعی که استفاده می‌کنید بستگی دارد.
  • استفاده از نور ثابت در محیط‌های باز دشوار است. زیرا نور خورشید و یا سایر منابع نوری ممکن است فرایند عکاسی را با مشکل مواجه کند.
  • اگر شدت نور کم باشد سرعت شاتر باید پایین باشد. در غیر این صورت زمانی که سوژه کمی تکان بخورد ممکن است عکس تار شود.
  • منابع نور ثابت گرمای زیادی تولید می‌کنند. این امر منجر به گرم شدن محیط به ویژه در صحنه‌های داخل استودیو می‌شود.
  • منابع نوری ثابت، مصرف انرژی بالایی دارند و از این جهت از لحاظ اقتصادی چندان به صرفه نیستند.برای خرید اینترنتی کیت نور ثابت به سایت فروشگاه فوکوس نگار مراجعه نمایید.

باید این نکته را به خاطر داشت که با پیشرفت تکنولوژی منابع نوری نیز دستخوش تغییر شدند و کیفیت آن‌ها بهبود پیدا کرد. مثلا در زمان‌های گذشته از لامپ‌های فلورسنت یا تنگستن استفاده می‌شد که میزان گرمای تولیدی آن‌ها واقعا زیاد بود و در بسیاری از مواقع دردسرساز بودند. اما اختراع انواع جدیدی از منابع نوری مانند لامپ LED دنیای ما را دگرگون کرد. این لامپ‌ها هم کم‌مصرف هستند و هم گرمای کمتری تولید می‌کنند. همین مزایا بود که باعث شد این لامپ‌ها به سرعت به محبوبیت زیادی دست پیدا کنند و جایگزین انواع قدیمی شوند.

  • آدرس : تهران  میدان امام خمینی ، خیابان باب همایون ، خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل ، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس "

    ارسال فوری کالا به سراسر ایران

    تلفن تماس: 33945890-021

    تلفن تماس: 33943165-021

    پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

    پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

    پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 676
نمایش همه
علاقه مندی ها ()