لاستیک

لاستیک شرط اولیه حرکت وسایل نقلیه می باشد، و در شمار قطعات اصلی سیستم انتقال قدرت می باشد، که از مهمترین وظایف آن می توان به حفظ تعادل خودرو ، کنترل و چسبندگی، جذب و مهار ضربات ناشی از ناهمواری های زمین اشاره کرد. تنوع تولید در صنعت لاستیک سازی بسیار بالاست، و به تناسب ابعاد و نوع وسایل نقیله اندازه و کیفیت تایر ها هم تغییر می کند. سیم و نخ، رشته های فلزی، کربن سیاه، نایلون و دیگر افزودنی های شیمیایی از جمله متریالی هستند که در ساخت لاستیک ها مورد استفاده قرار می گیرد. لاستیک ها در دو نوع تیوپ دار و تیوپلس ساخته می شوند، که البته لاستیک های تیوپلس به دلایل دوام، کیفیت و ایمنی بالا از محبوبیت بیشتری برخوردار هستنئد و می توان آن ها را جایگزین مناسبی برای انواع تایرهای تیوپ دار دانست. میفیت ساخت و برند سازنده از مهمترین فاکتورهای تعیین قیمت لاستیک می باشند زیرا برند های بسیار زیادی در این صنعت در حال رقابت هستند، که با تکیه بر دانش و فناوری روز دنیا و استفاده از با کیفیت ترین متریال در صدد بالا بردن دوام و طول عمر لاستیک های برند خود می باشند، برای مثال می توان به کمپانی های بریجستون، میشلن، پیرلی، دانلوپ، فالکن و غیره اشاره کرد.

از مهمترین معیار های انتخاب لاستیک می توان به اندازه رینگ، فاق و پهنای لاستیک اشاره کرد، زیرا لاستیک ها را بر حسب سایز دسته بندی و به فروش می رسند. تاریخ تولید، حداقل بار مجاز، چسبندگی، چهار فصل بودن و نوع تایر (رادیال- بایاس) از دیگر فاکتور هایی هستند که در هنگام خرید لاستیک باید مورد بررسی قرار بگیرند، تا بتوان انتخابی مناسب داشت و تا مدت ها از کار کرد آن ها آسوده خاطر بود.

فروشگاه آنلاین یوزپلنگ از معتبر ترین نمایندگی های فروش انواع لاستیک خارجی و ایرانی در برند های معتبر داخلی و خارجی می باشد، که با مراجعه به درگاه اینترنتی آن می توان لاستیک مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت، بالاترین کیفیت و به صورت مجازی سفارش دهید و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 612
نمایش همه
علاقه مندی ها ()