یزد تایر

تایرها از مهمترین قسمت های تشکیل دهنده سیستم انتقال قدرت در تمامی خودرو ها و وسایل نقلیه موتوری می باشند، که در صورت فرسودگی و خرابی ممکن است ایمنی خودرو و سرنشینان آن را به خطر بیندازد، محصولات یزد تایر یکی از معتبر ترین برند های داخلی در طراحی تایر و تیوپ می باشد، که دلیل تنوع بالای محصولات و کیفیت مناسب تولید متقاضیان بسیاری در داخل و خارج از کشور دارد. از جمله محصولات این برند داخلی می توان به تایر انواع دوچرخه، موتور، اسکوتری، فرغونی و تایر های ماشین های سواری و وانت بار اشاره کرد، که از نظر میزان چسبندگی و ترمز گیری، سبکی، دوام و نرمی از کیفیت بسیار مناسبی بهره مند هستند. قیمت انواع لاستیک یزد تایر در مقایسه با دیگر برندهای داخلی و خارجی بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد ، این تایر ها از نوع تیوبلس می باشند و در برابر برخورد اجسام تیز و برنده مقاوم تر از تایر های تیوپ دار می باشد.

معمولا بر روی تمامی تایرهای معتبر و با کیفیت شناسنامه آن ها به صورت اختصار ثبت می شود که لاستیک های یزد تایر هم شامل این قانون کلی می باشند و  ابعاد فیزیکی، حداکثر سرعت، حداکثر بار مجاز، ترکیبات سازنده، تاریخ تولید و مقاومت حرارتی از جمله ی این اطلاعات می باشند. شرکت صنایع یزد تایر سالهاست که با همکاری شرکت وردشتاین هلند و استفاده از بهترین ماشین آلات و تجهیزات روز دنیا در زمینه تولید تایرهای رادیال بلت سیمی فعالیت می کنند، که با افزایش بهره وری تایر ها بین 40 تا 60 درصد هزینه های تعمیر و نگهداری تایر ها را کاهش داده اند. متقاضیان خرید انواع لاستیک یزد تایر می توانند با مراجعه به نمایندگی های معتبر و مجاز این تایر ها را ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نمایند.

فروشگاه آنلاین یوزپلنگ از معتبرترین نمایندگی های فروش انواع لاستیک یزد تایر می باشد که متقاضیان خرید انواع محصولات این شرکت می توانند با مراجعه به وب سایت این مرکز سفارشات خود را ثبت نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 616
نمایش همه
علاقه مندی ها ()