اکچویتور برقی آیوما

کمپانی آیوما از بزرگ ترین صنایع تولیدی انواع اکچویتور برقی آیوما و گیربکس های صنعتی می باشد، که به عنوان اولین شرکت تولید کننده عملگر های کنترلی فعالیت خود را در سال 1964 آغاز کرد و اولین محصول خود را در سال بعد به بازار های جهانی عرضه نمود. اکچویتور های برقی آیوما در واقع یک عنصر الکترو مکانیکی کوچک می باشد که در آخرین مرحله در سیستم کنترلی قرار می گیرد، و فرایند مکانیکی کنترل انواع شیرآلات صنعتی را به اتوماتیک و الکترونیکی تبدیل می می گیرد، این عملگر ها به سرعت در زمینه تجهیز تمامی صنایع وابسطه به سیستم های لوله کشی و پایپینگ مانند پالایشگاه ها، تصفیه خانه ها، نیروگاه ها و خطوط انتقال سیالات مورد استفاده قرار گرفتند، و  با روی کار آمدن آن ها این صنایع مجهز به اتوماسیون صنعتی برای کنترل بهتر فشار درون لوله ها و افزایش شاخص امنیت در هنگام کار با این سیستم ها شدند. قیمت انواع اکچویتور برقی آیوما بر حسب نوع عملگر، سایز  و توان آن ها تعیین می شود، و بر حسب نوع انرژی که برای تحریک سیگنال ها مورد استفاده قرار می دهد در دسته های مکانیکی، الکتریکی، نیوماتیکی و هیدرولیکی قرار می گیرند.

اکچویتور برقی آیوما را می توان بر اساس نوع عملکردی که دارد در دسته های خطی و دورانی قرار داد، عملگر های برقی خطی در یک مسیر مشخص و خطی به سمت جلو و یا عقب حرکت می کنند، اما عملگر های دورانی همان طور که از نام آن ها پیداست، در یک صفحه مدور حرکت می کنند، و از یک الگوی خاص مانند عملگر های خطی استفاده نمی کنند. با توجه به تقاضای بسیار بالای محصولات آیوما در بازارهای جهانی و تمایل مردم به خرید اکچویتور برقی آیوما شعب نمایندگی و خدمات پس از فروش این برند آلمانی در سراسر دنیا راه اندازی شده است.

از معتبر ترین شعب نمایندگی و فروش اکچویتور برقی آیوما و قطعات یدکی اکچویتورهای آیوما  می توان به فروشگاه آنلاین گروه صنعتی برگزیدگان اشاره کرد، که سالهاست با فروش تضمینی انواع محصولات آیوما به همراه گارانتی ضمانت، اصالت کالا و خدمات پس از فروش به مشتریان این برند آلمانی خدمات می دهد.

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570
تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 640
نمایش همه
علاقه مندی ها ()