خرید پارس اقساطی از نمایندگی ایران خودروی یکی از بهترین روش های خرید این خودرو به شمار می رود. کارشناسانی که در نمایندگی حضور دارند می توانند به شما مشورت های لازم را برای خرید خودرو ارائه دهند تا بتوانید در کمترین زمان پارس اقساطی خود را خریداری کنید. نمایندگی ایران خودرو و کارشناسانی که در این شرکت فعالیت می کنند به صورت تخصصی آموزش دیده می باشند و نسبت به تمامی قوانینی که شرکت خودروسازی ایران خودرو وضع می کند آشنا می باشند. شما می توانید برای اطلاع از فروش پارس اقساطی به یکی از نمایندگی های مجاز مراجعه کنید و با ارائه مدارک تان این خودرو را در کمترین زمان تحویل بگیرید.

خرید و فروش پارس اقساطی  در نمایندگی ایران خودرو :

بسیاری از افرادی که به دنبال خودروی کاربردی با طراحی زیبا می باشند اقدام به خرید پژو پارس می نمایند. ولی از آنجایی که این خودرو و هزینه خرید صفر کیلومتر آن برای بسیاری از افراد مقدور نمی باشد آنها می توانند به صورت قسطی این خودرو را خریداری کنند. دقت داشته باشید که فروشنده های بسیار زیادی این خودرو را به فروش می رسانند ولی شما بهتر است بر اساس قوانین مشخص شده شرکت این خودرو را خریداری کنید. ظاهر این خودرو و زیبایی آن موجب می شود که هر فردی علاقه به خرید آن داشته باشد و اقدام به خرید آن کند. برای اطلاع از فروش اقساطی محصولات ایران خودرو به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه کنید.

نمایندگی ایران خودرو نسبت به نیازهای مشتریان احساس مسئولیت زیادی دارد و به همین دلیل شما می توانید به کارشناسان فروش نمایندگی اعتماد کندی و هر خواسته ای که در مورد خرید این خودرو دارید را ارائه دهید. سیستم های ترمز، موتور و ... که در این خودرو وجود دارد موجب شده است که توجه مخاطبان جلب شود و قیمت آن هم نسبت به تمامی ویژگی های عالی که دارد عالی و به صرفه می باشد.

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 690
نمایش همه
علاقه مندی ها ()