شما باید برای خرید پراید اقساطی با شرایط آن آشنایی داشته باشید و سپس  خرید خود را انجام دهید. در واقع شما هر ماشینی را که بخواهید به صورت قسطی خریداری کنید باید در مورد شرایطی که برای فروش آن خودرو وضع شده است اطلاعات کافی داشته باشید. نمایندگی های خودرو برای اینکه شما بتوانید با بهترین شرایط پراید اقساطی را خریداری کنید به شما کمک می کنند و نیازهای شما را به بهترین نحو ممکن پاسخ می دهند. بر این اساس برای خرید پراید به صورت قسطی بهتر است با نمایندگان مشورت کنید.

پراید اقساطی

شرایط فروش پراید اقساطی چیست ؟

 برخی از مهمترین شرایط خرید پراید اقساطی که شما باید برای خرید پراید به صورت قسطی داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. شما باید زمانی که می خواهید به نمایندگی مراجعه کنید همراه تان دسته داشته باشید. اینکه فردی دیگری برای شما چک بدهد قابل قبول نمی باشد و تنها چک شما مورد پذیرش قرار می گیرد.
  2. باید گردش 3 ماه آخر حساب جاری خود را از هر بانکی که در آن فعالیت مالی زیادی دارید دریافت کنید و به نمایندگی ارائه دهید. این مسئله که گردش حساب شما در حدی باشد که نمایندگی به شما برای پرداخت اقساط اعتماد کند دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.
  3. در صورتی که نیاز بود باید برخی از مدارک شغلی خود را ارائه دهید . در واقع باید بدانید برای ارائه دادن این مدارک نمایندگی شرایط آن را برای شما بازگو می کند.برای اطلاع از فروش اقساطی محصولات سایپا به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه نمایید.

 4. برای اقداماتی مانند انتقال مالکیت خودرو و یا تعویض پلاک بهتر است مدارک سکونتی خود را ارائه دهید. طبق قوانین تازه ای که در مورد فروش خودرو به وجود آمده است شما اگر در شهر تهران باشید قادر هستید فقط یک ماین به نام خود در محل مشخص شده ای داشته باشید. یعنی شما برای دریافت دو پلاک نمی توانید آدرس سکونتی یکسانی را ارائه دهید.

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 672
نمایش همه
علاقه مندی ها ()