خرید اقساطی خودرو روش های مختلفی دارد و شما باید با این روش ها آشنایی داشته باشید تا بتوانید خودروی مورد نظر خود را به صورت قسطی خریداری کنید. امروزه بسیاری از افرادی که هزینه پرداخت نقدی ماشین را ندارند از شرایط خرید اقساطی خودرو استفاده می کنند.

معرفی روش های خرید اقساطی خودرو :

شرکت های متنوع از جمله شرکت هایی که خودروساز می باشند شرایط متنوعی را برای تحویل و خرید اقساطی خودرو می گذارند. هر یک از این شرایط و روش ها عبارت هستند از :

خرید اقساطی خودرو

  1. تحویل فوری :

این روش به طور معمول در ایام خاصی از سال برگزار می شود که بیشتر به صورت جشنواره برگزار می گردد. خودروسازانی که بسیار بزرگ هستند از این روش استفاده می کند و از مردم دعوت به عمل می آورند که با شرایطی مشخص شده خودروی مورد نظر خود را تحویل بگیرند.

  1. روش پیش خرید قطعی :

شما در این روش باید بخشی از مبلغ خودرو را که تعیین شده می باشد پرداخت کنید. در این روش جبران خسارت خریداران و سود مشارکت هم دریافت می شود، در واقع باید بدانید این روش تا حدودی شبیه به روش تحویل فوری می باشد. در روش پیش خرید قطعی قیمت هر یک از انواع خودرو که شما انتخاب کرده اید قطعی می باشد اما مدت زمان تحویل آن امکان دارد یک سال زمان ببرد.

  1. روش پیش خرید عادی :

 فرآیندهای اداری این روش همانند روش پیش خرید قطعی می باشد، اما دقت داشته باشید که در این روش قیمت نهایی شده خودرو ثابت نمی باشد. افرادی که خریدار هستند باید در این روش وجه درخواستی شرکت های خودروساز را دریافت کنند و زمانی که قسط آخر مشخص شود قیمت نهایی را می توانند مشاهده نمایند. سودی که شرکت های خودروساز در این روش باید به خریداران پرداخت کنند 18 درصد می باشد.برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی خودرو های داخلی به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه کنید. 

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 708
نمایش همه
علاقه مندی ها ()