خرید اقساطی خودرو شرایط مشخص شده ای دارد و هر فردی که می خواهد خودروی مورد نظر خود را به صورت قسطی خریداری کند باید با این شرایط آشنایی داشته باشد. شما هر چیزی را که بخواهید خریداری کنید باید قرارداد آن را به خوبی مطالعه نمایید و تمامی بندهای آن را هم مورد بررسی قرار دهید. در این صورت نسبت به خریدی که انجام می دهید اطمینان خاطر بیشتری خواهید داشت و قسط های خود را هم به موقع پرداخت می کنید.

شرایط خرید اقساطی خودرو چیست ؟

شرایطی که برای خرید اقساطی خودرو وجود دارد عبارت می باشد از :

خرید اقساطی خودرو

  1. قراردادی که برای فروش و خرید قسطی خودرو به عنوان  شرایط خرید اقساطی خودرو  با شما بسته می شود از نوع اجاره به شرط تملیک می باشد. زمانی که در اینجا از کلمه لیزینگ استفاده کنیم بدون شک اشاره به این موضوع دارید. لیز به معنای اجراه کردن و یا کرایه می باشد و تمامی قوانین که مربوط به اجاره می باشد در این مورد صدق می کند. در واقع باید بدانید خودرو در دست مستاجر می باشد ولی مالکیت آن در اختیار موجر می باشد. البته که باید بدانید این شرایط موقتی می باشد و زمانی که مستاجر تمامی قسط های خودرو را پرداخت کند می تواند مالکیت ماشین را دریافت نماید.
  2. کل مبلغی که شما باید برای خرید خودرو پرداخت کنید در قرارداد ذکر می شود. این مبلغ بر اساس مبلغ کلی ماشین و همچنین سود آن تعیین می گردد که شما در قسط بندی های متنوع آن را باید پرداخت کنید. دستورالعمل های مشخص شده ای برای دریافت سود و قسط بندی وجود دارد که شرکت ها آنها را مشخص می کنند.

3. تعداد اقساط و نحوه پرداخت کردن آنها از دیگر شرایطی می باشد که شما زمان قرارداد خودرو باید به آن دقت داشته باشید. ماه و یا سال پرداخت اقساط در قرارداد مشخص می گردد.برای اطلاع از  هزینه فروش اقساطی خودرو های داخلی به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه کنید. 

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 704
نمایش همه
علاقه مندی ها ()