کمپرسور اسکرو برای تراکم های متغیر مناسب بوده و از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است. این دستگاه می تواند با الکتروموتور های معمولی و با سرعت متناسب کار کند و هزینه تعمیر و نگهداری آن نیز نسبت به سایر کمپرسورها به صرفه تر است.

کمپرسور های اسکرو به نسبت سایر کمپرسورها مانند کمپرسور گریز از مرکز دارای ساختمان ساده تری بوده و اما از نظر طراحی متنوع است. فشار کار در این نوع پایین بوده و معمولا از 15 بار بیشتر نمی شود اما دارای ظرفیت و بازدهی بالایی است. این کمپرسورها به صورت خشک و روغن کاری شده مورد استفاده قرار می گیرند. حذف سوپاپ در این نوع کمپرسور باعث شده تا بسیاری از مشکلاتی که در سایر کمپرسورها وجود داشت، برطرف شود.

حمل و نقل در این دستگاه باید به صورت عمودی انجام شود. همچنین باید توجه کرد که کمپرسور اسکرو را با وسایل غیر مجاز نباید حمل کرد زیرا باعث اختلال در عملکرد دستگاه می شود. کمپرسور باید در یک اتاق مخصوص نصب شود و اتاق دارای تهویه مناسبی بوده و هوای آلوده و گرد و غبار وارد آن نشود. فاصله کف کمپرسور تا سقف خانه از 80/2 کمتر نباشد.

در صورت وجود نقص فنی و بروز مشکل در کارکرد کمپرسور اسکرو، باید به سرویسکار اطلاع داده تا آن را تعمیر کند. در رابطه با روغن کاری و تعویض روغن این دستگاه باید گفت، حدودا هر 25 روز نیاز به تعویض روغن مورد استفاده در کمپرسور است. برای این کار باید کمپرسور را کاملا متوقف کرد. روغن را به وسیله شیر تخلیه روغن به طور کامل خالی کرده و پس از پر کردن میزان مشخصی از روغن و پس از گذشت ده ساعت از تعویض دستگاه کنترل شود. روغن استفاده شده در کمپرسور از یک نوع می باشد.

در کمپرسور اسکرو دو عدد مارپیچ فرآیند فشرده سازی هوا را انجام می دهد. روش کنترل بار در این انواع کمپرسور وجود دارد و به صورت دیجیتال و آنالوگ انجام می شود. تعداد قطعاتی که کمپرسور را تشکیل می دهد بسیار کمتر از انواع مشابه بوده و در نتیجه استهلاک کمتری نیز در آن به وجود می آید.

تماس با ما

آدرس كارخانه : تهران ، شهرك صنعتي چهاردانگه،‌مجتمع صنفي سهند،‌سوله هاي بنقش، پلاك 3/805

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 674
نمایش همه
علاقه مندی ها ()