فروش اقساطی خودرو یکی از بهترین فرصت هایی می باشد که افراد از این طریق می توانند خودروی مورد نظر خود را به صورت قسطی خریداری نمایند. ایران خودرو یکی از بزرگترین شرکت های خودروساز می باشد که بسیاری از افراد خودروهای مورد نظر خود را از این شرکت خریداری می کنند. خودروهایی که این شرکت تولید می کند متنوع می باشد و هر یک از آنها هم دارای ویژگی های مختلفی است که و  شرایط فروش اقساطی خودرو این شرکت برای مشتریان در دوره های متنوع اجرا می شود.

فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو  برای دنا پلاس :

 ایران خودرو با بسیاری از تغییرات ظاهری که روی سمند انجام داده است آن را به دنا پلاس تبدیل کرده و همچنین تغییرات جدید دیگری هم روی آن اجرا کرده است. خودروی دنا و دنا پلاس هر دو موتورهای 1.6 لیتری دارند و در نوع دنا پلاس شاهد موتور قوی تری هستیم. قدرت اسب بخار این خودرو 113 اسب بخار می باشد و به همین دلیل بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در تولید و طراحی این خودرو جعبه دنده به صورت دستی می باشد، اما با گذشت زمان مدل های جدیدتر آن را تولید نموده اند و گیربکس های اتوماتیک را در این خودرو طراحی نموده اند.

یکی از هیجان انگیزترین مواردی که می توانیم در مورد این خودرو بیان کنیم این است که آن را به عنوان یکی از محبوب ترین خودروهایی که در ایران خودرو تولید می شود به شمار می آورند. آپشن های رفاهی این خودرو نسبت به خودروهای دیگر تا حدودی بیشتر است. فرمان هیدرولیک، چراغ نقشه خوان، چراغ روشنایی فضای پایین، چراغ داخل داشبورد، سانروف، فضای پایین داخل کابین، آنتن سقفی کوسه ای و ... از جمله مزیت های این خودرو به شمار می رود. در واقع باید بدانید آپشن های ایمنی این خودرو بسیار بالا می باشد.برای اطلاع از  قیمت فروش اقساطی خودرو های داخلی به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه کنید. 

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 683
نمایش همه
علاقه مندی ها ()