مراحلی که شما باید برای فروش اقساطی خودرو طی کنید بستگی به این دارد که شما از کدام شرکت های خودروساز می خواهید ماشین موردنظرتان را خریداری نمایید. یکی از شرکت های خودروساز ایران که ماشین های زیادی را تولید می کند و مشتریان بسیاری دارد سایپا می باشد، بر همین اساس بسیاری از افراد ماشین مورد نظر خود را از این شرکت خریداری می کنند. برای  فروش اقساطی انواع خودرو این شرکت شرایط و مراحل خاصی دارد که شما باید با آنها آشنایی داشته باشید.

مراحل فروش اقساطی خودرو در شرکت سایپا چیست ؟

 مراحلی که برای فروش قسطی ماشین در سایپا وجود دارد و باید طی شود عبارت می باشد از :

  1. شما باید از نمایندگی های متنوع اطلاعات مورد نیاز در مورد فروش قسطی ماشین را جمع آوری کنید. اینکه شما از منابع گوناگون اطلاعات جمع آور ینمایید بسیار اهمیت دارد، چرا که در این صورت خدمات فروش قسطی ماشین های سایپا را بهتر می شناسید.
  2. شما باید در مورد اهمیت پرداخت اقساطی که به نمایندگی می پردازید اطلاعات لازم را زمان قرارداد جمع آوری کنید. دقت داشته باشید که تمامی اقساط شما باید به موقع پرداخت شود تا بتوانید سند ماشین را دریافت کنید.
  3. اینکه مرکز مناسبی را برای معامله پیدا کنید اهمیت بسیار زیادی دارد و بهترین مکان دفترخانه و یا نمایندگی های مجاز سایپا می باشد.
  4. شما باید به خوبی مراحل درخواست خودرو به صورت قسطی را یاد بگیرید تا بتوانید بدون هیچ مشکلی اقدامات لازم را انجام دهید.
  5. به پیشنهاداتی که نمایندگی ارائه می دهد بهتر است توجه زیادی داشته باشید، آنها بهترین شرایط را برای مشتریان خود مهیا می کنند تا با کمترین قیمت بهترین خودرو را خریداری نمایند.برای اطلاع از  قیمت فروش اقساطی انواع خودرو های داخلی به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه کنید. 
  6. بعد از اینکه تمامی مراحل بالا را انجام دادی می توانید معامله خود را نهایی کنید و سندهای مشخص شده را به امضاء برسانید.

    آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

    تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

    ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 666
نمایش همه
علاقه مندی ها ()