شما برای خرید دنا اقساطی باید با شرایط خرید آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید به راحتی این خودرو را خریداری نمایید. دنا تولید شرکت خودروساز ایران خودرو می باشد و از آنجایی که این شرکت سال های بسیاری است در زمینه تولید خودرو فعالیت می کند، باید بدانید دنا کیفیت بسیار عالی و بی نظیری دارد. خودروی دنا یکی از جدیدترین مدل های تولید ایران خودرو به شمار می رود و به همین دلیل بسیاری از افراد مایل هستند با استفاده از روش فروش دنا به صورت اقساطی این خودرو را تهیه کنند.

شرایط خرید دنا اقساطی چیست ؟

شما باید برای خرید خودرو دنا به صورت اقساطی مقداری از هزینه آن را پیش پرداخت کنید و بعد از آن نمایندگی ایران خودرو تعداد اقساط شما را مشخص می کند. به طور معمول تعداد اقساطی که برای خرید خودرو دنا وجود دارد 30 ماهه است و قسط هر ماه هم بر اساس قیمت آن خودرو و مصوبه ای که تعیین شده ایت باید پرداخت گردد. مهمترین شرایطی که شما باید برای خرید خودروی دنا به صورت اقساطی داشته باشید عبات می باشد از :

  1. شما باید خودتان دسته چک داشته باشید، اینکه بخواهید چک فرد دیگری را برای خرید خودرو ارائه دهید نمایندگی نمی پذیرد و تنها چک شما را قبول دارد.
  2. برای اینکه نمایندگی از پرداخت اقساط شما مطمئن شود باید گردش 3 ماه آخر حساب جاری تان را هم به نمایندگی ارائه دهید. بعد از اینکه کارشناسان حساب شما را مورد بررسی قرار دهند از اینکه شما آیا می توانید اقساط خودرو را پرداخت کنید و یا نکنید تصمیم گیری نهایی را اعلام می کنند.برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی محصولات ایران خودرو به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه نمایید. 

3. برای نصب پلاک روی ماشین باید مدارک سکونتی خود را هم تحویل دهید. همچنین مدارک سکونتی برای انتقال مالکیت خودرو هم مورد نیاز است و باید آن را به نمایندگی ایران خودرو ارائه دهید.

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 689
نمایش همه
علاقه مندی ها ()