شما بهتر است برای  خرید دنا اقساطی به یکی از نمایندگی ها و فروشنده هایی که با ایران خودرو قرارداد دارند مراجعه کنید. قوانین فروش دنا اقساطی در نمایندگی مشخص شده می باشد و از آنجایی که شرکت خودروساز ایران خودرو روی نمایندگی ها بازرسی کاملی انجام می دهد خرید و فروش به صورت قانونی انجام می شود. خودرو دنا یکی از خودروهای تولید شده ایران خودرو می باشد که آن را در سه مدل ارائه داده اند یکی از آنها ال ایکس، دیگری بنزینی و همچنین نوع گازسوز آن هم به تازگی وارد بازار شده است. هر سه مدل که معرفی کردیم در برخی از موارد با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند و شما باید با شناخت این تفاوت ها خودرو را خریداری نمایید.

اطمینان خرید دنا اقساطی از نمایندگی :

شما باید برای خرید خودرو دنا به صورت قسطی با شرایطی که دارد آشنایی داشته باشید و سپس خرید خود را انجام دهید. شرایطی که برای خرید خودرو وضع می شود بر اساس قوانین و استاندارد های شرکت خودروساز ایران خودرو است. کارشناسانی که در این شرکت فعالیت می کنند بیشتر تمرکزشان روی این مسئله می باشد که رضایت مشتریان را فراهم نمایند و با خرید قسطی خودرو هزینه زیادی را به صورت یکجا پرداخت نکنند.برای اطلاع از قیمت خرید اقساطی محصولات ایران خودرو به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه نمایید.

به طور کلی شما باید بدانید اگر خریدتان از نمایندگی ایران خودرو باشد می توانید کارهای انتقال سند و تعویض پلاک را به راحتی انجام دهید. دقت داشته باشید که اگر قسط های خود را به طور منظم پرداخت نکنید امکان دارد سند دیگر به شما تعلق نگیرد، به همین دلیل باید نسبت به پرداخت اقساط خود حساسیت های لازم را به خرج دهید تا بتوانید خودرو را خریداری کنید. تجهیزاتی که در این خودرو وجود دارد همگی بسیار با کیفیت می باشد و به همین دلیل شما تا سال های طولانی می توانید از آن استفاده کنید.

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 676
نمایش همه
علاقه مندی ها ()