شما زمانی که فروش اقساطی خودرو های ایران خودرو آغاز می شود می توانید اقدام به خرید پژو پارس نمایید. این خودروی یکی از محبوب ترین خودروهای شرکت خودروساز ایران خودرو به شمار می رود که هر ساله تعداد زیادی از آن تولید می شود و وارد بازار می گردد. شما برای خرید این خودرو باید مبلغی را به عنوان پیش قسط پرداخت کنید و سپس در همان روز خودروی خود را دریافت نمایید. طبق قوانین مشخص شده ای که در مورد فروش اقساطی ایران خودرو وجود دارد شما باید مابقی مبلغ خودرو را به صورت قسطی پرداخت نمایید. دقت داشته باشید که زمان تعیین شده اقساط خود را جدی بگیرید و دقیقا در همان زمان مشخص شده اقساط تان را پرداخت نمایید.

فروش اقساطی ایران خودرو  برای پژو پارس :

بیشتر خودروهایی که به وسیله ایران خودرو تولید می شود دارای بهترین کیفیت از نظر سیستم ایمنی و موتوری هستند، به همین دلیل است که هر ساله تعداد تولید خودروهای خود را افزایش می دهد و مشتریان زیادی هم نیز دارد. شما برای خرید قسطی پژو پارس باید به یکی از نمایندگی های مجاز ایران خودرو مراجعه کنید تا بر اساس قوانین و استانداردهای مشخص شده ای که شرکت وضع کرده است بتوانید در کمترین زمان خودروی خود را تحویل بگیرید.برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی خودرو های داخلی به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه نمایید. 

به تازگی مدل جدید از خودروی پژو پارس را تهیه کرده اند که در قسمت داشبورد با مدل پیشین تفاوت دارد، در واقع باید بدانید از نظر موتوری و ایمنی این خودرو بر اساس مدل های پیشین می باشد و تفاوتی ندارد. اینکه تفاوتی را در تولید جدید این خودرو به وجود نیاورده اند به این دلیل است که بسیاری از افراد از همین ساختار پژو پارس رضایت داشته اند و ایمنی و سیستم موتوری آن را قبول دارند. طول عمر و دوام این خودرو بسیار بالا می باشد و شما تا سال های سال می توانید از آن استفاده کنید.

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 690
نمایش همه
علاقه مندی ها ()