برای انجام عملیات جوشکاری بر روی فلزاتی مانند آهن، فولادهای ضد زنگ، فولادهای پر کربن، مس، آلومینیوم، منیزیوم، برنج، برنز، تیتانیوم و انواع فلزاتی که در صنایع مختلف به کار برده می شوند، از دستگاه جوش آرگون که بهترین و مقاوم ترین نوع دستگاه های جوشکاری است، استفاده می کنند.

برای جوشکاری با دستگاه جوش آرگون، از اینورترهای تیگ استفاده می کنند. همچنین این دستگاه با استفاده از گاز آرگون که گازی خنثی است، از ورود اکسیژن به محیط جوش جلوگیری می کند و در نتیجه کیفیت و مقاومت جوشکاری بسیار بالا می رود.

از عواملی که به هنگام خرید دستگاه جوش آرگون باید به آن دقت کرد، وزن و ابعاد آن، میزان مصرف برق، میزان کیفیت جوشکاری، به وجود نیاوردن نوسانات برقی، انواع الکترود مورد استفاده در آن، قیمت و هزینه خرید این دستگاه و... را می توان نام برد.

همچنین یکی دیگر از عواملی که به هنگام خرید انواع دستگاه جوش آرگون باید به آن توجه کرد، میزان شدت جریان تولیدی دستگاه است. این عامل نیز بستگی به ضخامت قطعه مورد نظر برای جوشکاری و شدت جوشکاری دارد.

مدت زمانی که یک دستگاه جوش آرگون می تواند بدون وقفه کار کند نیز یک عامل تعیین کننده برای خرید آن است. این مدت زمان به صورت درصد نشان داده می شود و میزان نیاز دستگاه برای خنک کاری است. برای مثال اگر عملکرد دستگاه به صورت 50% نشان داده شود یعنی در یک بازه 10 دقیقه ای کار، نیاز به 5 دقیقه وقفه برای خنک کاری دارد.

در هنگام خرید دستگاه جوش آرگون ، بایستی به نکات ایمنی برای استفاده از آن نیز دقت کرد. این نکات ایمنی شامل خرید دستکش، ماسک و لباس مخصوص برای جوشکاری، در کنار خرید دستگاه جوش است.

علاوه بر موارد ذکر شده بایستی در خرید دستگاه جوش مناسب، به کاربرد آن در محیطی که قصد استفاده از آن را دارید نیز توجه کرد. بنابراین باید به حجم کار و جریان مورد استفاده در آن دقت کرد و سپس از میان دستگاه های جوش صنعتی و خانگی یک مورد را انتخاب کرد. ابزار آذین عرضه کننده انواع دستگاه جوش با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد.

برای برقراری ارتباط با کارشناسان ما در ابزار آذین از راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید.

آدرس : تهران ، نرسیده به میدان حسن آباد ، کوچه شجاعی، بن بست جمالدار2، پلاک30 ، واحد3

شماره تماس : 66723616-021 /66171735-021

ایمیل : info@abzarazin.com

همراه : 09125483995

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 549
نمایش همه
علاقه مندی ها ()