فروش اقساطی کرمان موتور برای افرادی که نمی توانند هزینه خرید خودرو را به صورت نقدی پرداخت کنند بهترین انتخاب می باشد. دقت داشته باشید که شما برای خرید خودروهای کرمان موتور باید مبلغی را به عنوان پیش قسط به نمایندگی پرداخت کنید. همچنین تعداد اقساطی که برای شما تعیین می شود را هم باید دقیقا در زمان مشخص شده پرداخت نمایید. بسیاری از افراد به دنبال نحوه فروش اقساطی کرمان موتور هستند تا آن را در کمترین زمان تحویل بگیرند، به همین دلیل بهتر است به نمایندگی های کرمان موتور مراجعه نمایند. چرا که آنها در این زمینه تخصص بیشتری دارند و می توانند به شما مشورت های لازم را ارائه دهند تا در کمترین زمان خودروی مورد نظر خود را خریداری کنید.

زمان تحویل خودرو برای فروش اقساطی کرمان موتور :

شما بعد از اینکه ثبت نام خودروی مورد نظر خود را در یکی از نمایندگی های کرمان موتور انجام دهید، بررسی های لازم روی آن انجام می شود. کارشناسانی که در نمایندگی کرمان موتور فعالیت می کنند می توانند به شما در زمینه خرید خودرو راهنمایی های لازم را ارائه دهند. برخی از افراد شاید بر این باور باشند که خودروهای قسطی را در مدت زمان بیشتری شاید تحویل بگیرند، ولی باید بدانید که زمان تحویل خودرو دقیقا همان زمانی می باشد که شما پیش قسط را پرداخت می کنید.

نزدیک به 10 سال است که کرمان موتور فعالیت خود را آغاز کرده است و در این سال ها موفقیت زیادی را به دست آورده که مشتریان آن روز به روز بیشتر می شود. در این مدت حتی یک مشتری ناراضی نداشته است و افرادی هم که این خودرو را خریداری می کنند تا سال های طولانی در جاده ها می توانند از آن استفاده کنند. قیمت خودروهای کرمان موتور نسبت به خودروهای دیگر تا حدودی بیشتر است.

برای خرید از نمایندگی فروش اقساطی خودرو های داخلی از طریق لینک به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه نمایید. 

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()