خودروی جک S5 یکی از خودروهایی می باشد که شما زمان فروش اقساطی کرمان موتور می توانید آن را بر اساس شرایطی که برای خرید دارد خریداری کنید. این خودرو تمامی استانداردهای لازم را دارد و به همین دلیل هر فردی که آن را خریداری کرده است رضایت کافی از این خودرو داشته است. شما می توانید شیب های تند و پیچ هایی که در جاده وجود دارد را به خوبی با این ماشین رد کنید و به بهترین نحو ممکن ماشین را کنترل نمایید. سابقه این خودرو در بین خودروهای بین المللی بسیار زیاد است و به همین دلیل از زمانی که وارد بازار شده است بسیاری از افراد آن را خریداری کرده اند و مورد استفاده قرار داده اند. برخی از افرادی که نمی توانند این خودرو را به صورت نقدی خریداری کنند، قادر هستند که از شرایط فروش اقساطی کرمان موتور استفاده نمایند.برای اطلاع از  قیمت فروش اقساطی کرمان موتور از طریق لینک اقدام نمایید.

فروش اقساطی کرمان موتور برای خودروی جک S5 :

این خودرو با اینکه شبیه به خودروهای کره ای می باشد، باید بدانید که امکانات بسیار عالی و بی نظیری دارد. چراغ ها و بدنه خودرو از کیفیت بی نظیری برخوردار هستند و به همین دلیل شما نیاز ینیتس تا مدت ها قطعات آن را تعویض کنید. تمامی تست های ایمنی روی این ماشین انجام شده است و کارشناسان آن را از نظر ایمنی مورد قبول واقع داشته اند.

شرایط خرید خودرو به صورت قسطی بسیار آسان می باشد و شما تنها باید به تمامی قوانین که شرکت اعلام می کند پایبند باشید و اقساط تان را در زمان مشخص شده واریز کنید.  کارشناسانی که در نمایندگی های کرمان موتور فعالیت می کنند می توانند به شما بهترین راهنمایی ها را ارائه دهند تا شما در کمترین زمان خودروی قسطی خود را خریداری کنید. دقت داشته باشید که 50 درصد مبلغ این ماشین را در ابتدا باید پرداخت نمایید.

برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو های داخلی از طریق لینک به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه نمایید. 

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1175
نمایش همه
علاقه مندی ها ()