در هنگام استفاده از ویدئو پروژکتور ها نکاتی باید مورد توجه قرار بگیرد که رعایت این نکات باعث می شود ویدئو پروژکتور ها عمر بالاتری داشته باشند و دیر تر دچار ایرادات و اشکالات فنی شوند. توجه به  این نکات می تواند به استفاده ی بهینه تر از پروژکتور ها کمک کند.

  • در هنگام استفاده از پروژکتور ها بهتر است آن ها را در محیطی قرار دهید که در اطراف آن حداقل 60 سانتی متر فضای آزاد وجود داشته باشد. این کار به ویدئو پروژکتور ها کمک می کند تا تهویه ی مناسبی داشته باشند و عمر پروژکتور ها افزایش پیدا کند.برای خرید از فروشگاه اینترنتی ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.
  • بهتر است پروژکتور ها در معرض نور مستقیم خورشید نباشند و در هنگام کار کردن از وسایل گرمایشی به دور باشند. دمای مطلوب ویدئو پروژکتور ها در هنگام کار کردن در محدوده ی 5 تا 35 درجه ی سانتی گراد است و کمتر یا بیشتر از آن می تواند به پروژکتور آسیب وارد نماید.
  • به هیچ وجه پروژکتور ها را در معرض رطوبت قرار ندهید. رطوبت به صفحه ی نمایش پروژکتور آسیب وارد می کند و کیفیت نمایش پروژکتور ها را تضعیف می کنند.
  • در صورتی که برای استفاده از پروژکتور ها، آن ها را در ارتفاع قرار می دهید، مطمئن شوید که در محل ایمنی قرار دارند. در هنگام نصب ویدئو پروژکتور ها دقت کافی را به عمل آورید تا از سقوط آن ها جلوگیری شود.
  • در هنگام جا به جایی پروژکتور ها دقت کافی نمایید تا آسیبی به ویدئو پروژکتور ها وارد نشود. برای جا به جایی پروژکتور ها بهتر است از جعبه و فوم های آن ها استفاده کنید تا ضربه ای به ویدئو پروژکتور وارد نشود.برای خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی از طریق لینک به سایت فروشگاه نی زا کالا مراجعه کنید.

به کار بردن نکات بالا می تواند تا مدت ها، پروژکتورها را از تعمیر و یا تعویض قطعات مصون نگه دارند

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 536
نمایش همه
علاقه مندی ها ()