انواع نایلون حبابدار:

نایلون حبابدار از محصولات پلاستیکی و از جنس پلی اتیلن می باشد که این نایلون کاربرد های متنوعی را در صنعت های مختلف دارد و اساس کار این نایلون ها در همه ی اصناف نقش ضربه گیری می باشد. این حباب ها در نایلون های حبابدار از هوا پر شده و مانع به هم خوردن ظروف و وسایل و هم چنین قطعات به یکدیگر می شوند و به نوعی می توان نقش آن ها را نقش ضربه گیری نامید. این نایلون ها بر حسب تعداد حباب، تراکم آن ها، دو یا چند لایه بودن حباب ها و تعداد ۲بعدی یا ۳بعدی حباب ها به انواع مختلفی تقسیم شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

نایلون حبابدار کیسه ای ۲بعدی یا معمولی:

نایلون دو بعدی حبابدار یا معمولی همان طور که از نامش پیداست و خیلی ازآن ها را در زندگی روزمره مشاهده می کنیم معمولی است و مناسب برای محافظت از همه ی کالا ها می باشد. از این نوع نایلون را برای ضربه گیری در تمام ظروف، وسیله ی آشپزخانه، ماشین سازی، مبل، قطعات و ... استفاده می کنند.

نایلون حبابدار کیسه ای ۳ بعدی:

این نایلون حباب دار را برای کالا هایی که شکل سه بعدی دارند و مکعبی هستند استفاده می کنند. از این نایلون در بسته بندی انواع و اقسام وسیله ها مانند تخت خواب، کمد، وسایل برقی آشپزخانه، گاز، یخچال و هر آن چه که دارای شکل مکعبی است استفاده می شود.

نایلون حبابدار دو لایه ای با حباب های درشت:

نایلو ن حبابدار هایی که دو لایه هستند و حباب های درشتی دارند از مقاومت خوبی برخوردار می باشند. به علت اینکه حباب ها درشت هستند و فشار کمتری نسبت به سطح هر کدام از این حباب ها وارد می شود و دیر تر می ترکند. حباب درشت ها برای محصولات بزرگ مناسب تر هستند.

نایلون حبابدار ۳ لایه ای با حباب درشت:

این نوع نایلون دارای ۳ لایه به هم چسبیده متشکل از حباب های درشت زیادی است که مقاومت بالایی دارند و می توان از آن ها برای بسته بندی وسایل بزرگ استفاده کرد.

نایلون حبابدار ۳ لایه ای با حباب های ریز:

نایلون حباب ریز ۳ لایه ای دارای ۳ لایه حباب است که از حباب های ریزی تشکیل شده اند و برای اجناس کوچک و ظریف که شکستنی هستند یا در صورت برخورد با چیزی یا با یک دیگر خش دار می شوند استفاده می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع رول نایلون حبابدار با کارشناسان ما در سبز پلاست در ارتباط باشید.

تماس با ما

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت: 02156572479 - 02156576618

موبایل: 09123777763  - 09306666939

ایمیل: info@plastsabz.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 689
نمایش همه
علاقه مندی ها ()