رول نایلون شیرینک:

نایلون شیرینک موادی پلی اتیلنی است که از ترکیب شدن پلی اتیلن سبک با ماده های شیمیایی دیگری که آن ها نیز از شاخه ی پلی اتیلن هستند ساخته شده و در اندازه و ابعاد متفاوتی ارائه می شود.

انواع مختلف نایلون شیرینک مانند نایلکس و سلفون در بسته بندی مواد و محصولات مختلف کاربرد دارد. تفاوتی که این نوع نایلون با نایلون های دیگر دارد این است که ترکیباتش به گونه ای است که آن را در برابر حرارت جمع میکند و باعث می شود محصول توسط نایلون احاطه شود. هنگام ساخت نایلون شیرینک رول آن ها یا به اصطلاح، فیلم شیرینک آن ها به انواع مختلفی عرضه می شود که در ادامه ی مطالب به آن ها می پردازیم:

انواع رول نایلون شیرینک:

رول ساده یا روده ای شیرینک:

 برای استفاده از این رول قطعه هایی را از رول برش داده و محصول را در آن قرار داده و به صورت کادو پیچ کردن آن را درون دستگاه قرار می دهند. این روش هیچگونه سوراخ یا منفذی برای ورود و خروج هوا ندارد و نایلون شیرینک کاملا به محصول می چسبد.

 

رول شیرینک بغل باز:

مصرف این رول به این صورت است که رول را به اندازه دلخواه باز کرده و محصول را بین رول باز شده قرار می دهند. بعد این محصول را درون دستگاه قرار می دهند. استفاده از این رول ها اغلب برای دستگاه های شیرینک پک کابینی می باشد.

رول شیرینک تک لا:

رول نایلون شیرینک تک لا را در دستگاه هایی قرار می دهند که از دو رول استفاده کند. این دستگاه شیرینک پک یک رول را در بالا و رول دیگر را در پایین قرار می دهد و قطعه ای که قرار است بسته بندی شود در بین رول باز شده ی بالایی و پایینی قرار گرفته و قطعه شیرینگ خواهد شد.

از مزیت هایی که انواع رول های نایلون حبابدار  و نایلون شیرینک تولیدی سبز پلاست دارد این است که این نایلون ها به وسیله ی هر گونه حرارت یا دستگاهی حتی سشوار های صنعتی که بسیار قیمت پایینی دارند هم قابل استفاده است و می توان با بودجه ی کمی در کارگاه هایی که تازه تاسیس هستند محصولاتی را بسته بندی نمود.

تماس با ما

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت: 02156572479 - 02156576618

موبایل: 09123777763  - 09306666939

ایمیل: info@plastsabz.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 752
نمایش همه
علاقه مندی ها ()