توضیحاتی درباره نایلون شیرینگ:

نایلون شیرینگ ها موادی پلاستیکی هستند که به صورت پلیمری از اتیلن ساخته شده و به نوعی پلی اتیلن می باشند. نایلون ها در بسیاری از صنایع مختلف کاربرد زیادی دارد. از کاربرد های آن می توان به استفاده در مبلمان سازی، کاشی و سرامیک و سنگ، صنایع ظروف آشپزخانه، کارخانه های تولید کننده ی نوشابه و آب معدنی و بسته بندی انواع کالا های تجاری و صنعتی دیگر اشاره نمود. نایلون شیرینگ ویژگی های منحصربه فردی دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

ویژگی های نایلون شیرینگ چیست؟

نایلون شیرینگ ها می توانند به عنوان پوشش و عایقی برای انواع و اقسام کالا ها به کار برده شوند. این مواد از ضربه و فشار کالا هایی که روی هم چیده می شوند و هم چنین از ورود گرد و غبار ها به داخل محصولات جلوگیری کرده و در بسته بندی مواد غذایی با نایلون شیرینگ می توان از ورود میکروب ها و هوا به داخل ِآن خودداری نمود.

این نایلون ها نسبت به مایعات غیر قابل نفوذ بوده و هیچ گونه رطوبتی را به خود راه نمی دهند. آن ها علاوه بر وزن بسیار سبک و جابه جایی آسانی که دارند در برابر نور خورشید نیز شکل خود را حفظ کرده و از محصول مواظبت خواهند کرد. وقتی محصول توسط نایلون پوشیده شود به آن حرارت می دهند که باعث احاطه شدن محصول شده و کاملا وکیوم می شود. نایلون های شیرینگ در دمای ۱۶۰ تا ۲۲۰ درجه نسبت به نوع نایلون تغییر حالت می دهند و کوچک تر می شوند.

نایلون شیرینگ ها را می توان در ابعاد مختلف، رنگ های متنوع، ضخامت های گوناگون و تک لایه یا چند لایه بودن سفارش داد و علاوه بر آن می توان درخواست چاپ لوگو و هر آرمی را نیز به تولید کنندگان داد. از ویژگی های منحصر به فرد نایلون ها مقاومت به روغن های مختلف و گریس می باشد که می تواند در صورت آلودگی محیط محصول احاطه شده را به خوبی محافظت کند. این پلاستیک پلی اتیلنی کم چگال هم چنین قادر است به صورت های مختلفی مانند دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک روی محصول بچسبد و آن را وکیوم نماید.پلاست سبز به عنوان یکی از بهترین تولید کننده نایلون شیرینگ در ایران می باشد.

تماس با ما

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت: 02156572479 - 02156576618

موبایل: 09123777763  - 09306666939

ایمیل: info@plastsabz.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 673
نمایش همه
علاقه مندی ها ()