عمده فروشی در تولید و پخش لباس بچه

عمده فروشی مربوط به تولید و پخش لباس بچه، بایستی دارای تنوع کار بالایی باشد. دو واقع تنوع بالا یکی از ویژگی های مهم عمده فروشی در این کار است. عمده فروشان به صورت مستقیم با مغازه داران، فروشگاه های لباس بچه گانه، صادرکنندگان و واردکنندگان لباس در ارتباط هستند. عمده فروشی لباس،فروش به صورت تکی ندارند و به همین دلیل افراد نمی توانند یک نوع لباس را از آنها خریداری کنند.

تولید و پخش انواع لباس بچه به صورت عمده فروشی، بایستی به نوآوری های مداوم و تنوع بالا محصولات توجه بالایی داشته باشد. همچنین مدل های موجود در بازار را به صورت مداوم بررسی کند و در این صورت است که می تواند سود بالایی کسب کند.

همچنین عمده فروشان لباس بچه، بایستی علاوه بر تنوع به کیفیت کار خود نیز دقت کنند. فروش لباس های بی کیفیت باعث عدم موفقیت عمده فروش در فعالیت خود می شود. عمده فروش پوشاک کودک بایستی اطلاعات کافی در زمینه جنس لباس این گروه سنی داشته باشد. برای مثال بایستی در نظر داشته باشد که اکثر پدر و مادران به دنبال لباس با الیاف طبیعی مانند پنبه و کتان برای فرزندان خود هستند.

علاوه بر این عمده فروش بایستی با سلایق کودکان و همچنین فروشندگان پوشاک کودک آشنایی کامل داشته باشد. این موضوع باعث می شود تا در زمینه کار خود رشد و پیشرفت و همچنین سود زیادی کسب کند. بنابراین این کار به دلیل وجود تنوع بالایی از مدل ها، طرح ها، جنس های پارچه و... و مطابقت آنها با سلایق مشتریان، کار سخت و مشکلی به نظر می آید.

علاوه بر موارد ذکر شده، باید به قیمت لباس های بچه گانه عرضه شده توسط عمده فروشان نیز دقت کرد. چرا که فروشندگان و مغازه داران پوشاک کودک، علاوه بر جنس با کیفیت و با ضمانت، به دنبال قیمت مناسب نیز هستند. به همین دلیل تولیدی ها مانند تولیدی ایران نوین که در قیمت گذاری برای محصولات به صورت منصفانه تر عمل می کنند، همیشه مراجعه کنندگان و مشتریان بیشتری خواهند داشت.

تماس با ما

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 694
نمایش همه
علاقه مندی ها ()