چگونگی فرآیند تولیدی لباس بچه

به دلیل نوع پارچه، نوع دوخت و... لباس کودکان با بزرگسالان تفاوت های زیادی دارد و برای انتخاب این نوع لباس ها دقت و حساسیت بیشتری لازم است. برای انتخاب پوشاک از تولیدی لباس های بچه ، باید به ابعاد و مراحل تولید آن دقت کرد.

مراحل تولید پوشاک در تولیدی لباس بچه ایران نوین به این صورت می باشد؛

  • در ابتدا در قسمتی از کارگاه یا کارخانه، کار برش پارچه انجام می شود. برش پارچه طبق الگوی مورد نظر و روی میز برش و به صورت یک لایه یا چند لایه انجام می گیرد. برای انجام این کار ابتدا پارچه را طبق سفارش و لباس مورد نظر علامت گذاری می کنند و سپس کارگر برشکار طبق الگو اقدام به برش پارچه می نماید. وسیله مورد استفاده برای برشکاری بر حسب مهارت برشکار می تواند قیچی دستی، قیچی برقی، ماشین برش قالبی، ماشین برش ثابت و یا متحرک باشد.
  • پس از انجام عمل برشکاری، قطعات مختلف لباس های بچه گانه در مرحله دوخت بهم متصل می شوند. در این بخش وسایلی مانند زیپ، دکمه، وسایل زینتی و... به لباس اضافه می شوند. همچنین در این بخش عملیات دوخت لباس تجزیه می شود تا هر کارگر با دقت و در مدت زمان کوتاه فقط کار مورد نظر خود را انجام دهد. با توجه به نوع پارچه بایستی ماشین دوخت مناسب و همچنین نوع نخ، سوزن مورد استفاده و... را انتخاب کرد. کارگران و خیاطان در تولیدی نیز باید از مهارت کافی برخوردار باشند.
  • بخش بعدی اتوکشی لباس بچه است که باعث شکل دادن به طرح و مدل لباس می شود. برای این منظور از یک ماشین اتو مجهز به بخار استفاده می کنند. بخار باعث می شود تا پارچه انعطاف پذیر شده و شکل گیری آن مطابق الگو راحت تر باشد. پس از بخار، عملیات پرس لباس انجام می شود تا شکل پارچه و الیاف آن تثبیت شود. سپس لباس با استفاده از دستگاه های مکش یا تخلیه خشک می شود و بخار آن گرفته می شود و پارچه سرد می شود.

مرحله آخر در تولیدی لباس بچه ایران نوین ، کار کنترل کیفیت لباس و اعتبار آن طبق استانداردهای موجود است تا لباسی با کیفیت و قابل رقابت با محصولات خارجی تولید و عرضه گردد.

تماس با ما

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 698
نمایش همه
علاقه مندی ها ()