توضیحاتی راجع به استرچ:

استرچ که در لغت به معنی کشیدن و کشش می باشد لایه ای است که از جنس پلیمری و بسیار نازک می باشد. نام دیگر استرچ ها ، رول کششی نیز می تواند باشد. امروزه در صنعت برای روکش کردن محصولات مختلف تولیدی و کارخانه ها از این ماده استفاده می شود. تولیدی های ساخت این ماده برای سهولت در مصرف این لایه ی پلاستیکی آن را به صورت رول مانند در ضخامت های مختلف برای مصارف گوناگون و همچنین طول های مختلف تولید می کنند. خاصیت کشسانی در این رول های پلیمری از مهم ترین ویژگی های آن ها می باشد که این خاصیت علاوه بر پوشانندگی بهتر در هدر رفت این رول پلیمری جلوگیری نیز می کند.

چند نوع استرچ تولید می شود؟

در اصل دو نوع فیلم کششی یا رول کششی وجود دارد: رول کششی مناسب بسته بندی دستی و رول کششی مناسب بسته بندی ماشین استرچ پالت وجود دارد. رول کششی های مناسب برای بسته بندی دستی کوچک و سبک می باشند و در استفاده از آن ها فقط نیروی انسانی کاربرد دارد. باید توجه داشت که برای استفاده از این نوع لایه ی نازک نایلونی باید حجم بار کم باشد و سایز و تعداد نیز محدود باشند زیرا هزینه های گزافی را باید پرداخت.

 رول  های کششی مناسب برای بسته بندی ماشین مخصوص، بزرگ تر می باشند.  در این روش استرچ توسط بازوی چرخان به دور کالا می چرخد یا بالعکس کالا را چرخانده و دستگاه و فیلم کششی نیز ثابت است. بسته به میزان کالا و حجم آن ها می توان برای استفاده یا عدم استفاده از ماشین استرچ پالت تصمیم گرفت. رول کششی های قابل استفاده در دستگاه دارای کیفیتی مطلوب تر می باشند.  

از انواع دیگر استرچ ها می توان به کششی های حرارتی ، نوع پر استرچ ، نوع کششی رنگی که در انواع و اقسام رنگ های مختلف و حتی با لوگوی سفارشی نیز تولید می شود و رول کششی یو وی آی که در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است نیز نام برد.

دریا پلاستیک عرضه کننده انواع نایلون های شیرینگ ، حبابدار و ... می باشد.

تماس با ما

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 674
نمایش همه
علاقه مندی ها ()