تاریخچه بسته بندی نایلون حبابدار:

نایلون حبابدار در سال 1957 توسط دو مهندس به نام های آلفرد فیلدینگ و مارك چاوانس ایجاد شد. همانند بسیاری از نوآوری ها، این امر اتفاقی بود. داستان در یک گاراژ آغاز می شود که در آن دو مهندس در تلاش بودند تا کاغذ دیواری پلاستیکی را با یک کاغذ بسازند. با کمال تعجب، این محصول از بین نرفت، اما آن ها به سرعت فهمیدند که اختراع آن ها می تواند به عنوان ماده ای برای بسته بندی استفاده شود و بعداً این جفت در سال 1960 شرکت Sealed Air را تاسیس کردند.

مشخصات نایلون حبابدار:

انواع نایلون حبابدار که از وسایل در هنگام حمل و نقل و ذخیره سازی محافظت می کنند، در انواع و اندازه های مختلف موجود است.اندازه ی نایلون های حبابدار  بستگی به اندازه ی جسم بسته بندی شده دارد.

انواع نایلون حبابدار:

  • نایلون های حبابدار ساده: استفاده ی سریع و آسان دارند، ایده آل برای بسته بندی سریع تر هستند
  • نایلون حبابدار کیسه ای: برای محافظت از اقلام عمومی و کیسه های حباب ضد الکتریسیته مناسب است و هم چنین برای محافظت از قطعات الکترونیکی حساس در برابر آسیب استاتیک نیز می تواند مفید باشد.
  • نایلون های حبابدار رولی و استاندارد: برای کوسن کردن محصولات سبک وزن، لایه برداری و محافظت از سطح مورد استفاده قرار می گیرد
  • نایلون حبابدار رولی وظیفه: برای کوسن کردن محصولات با وزن متوسط، مخلوط کردن استفاده می شود
  • نایلون های حبابدار سنگین: برای کوسن کردن وسایل سنگین مانند موتورهای حمل و نقل، کمپرسورها، شیرآلات و غیره استفاده می شود.
  • نایلون حبابدار پاکتی: نایلون حبابدار مورد استفاده در محافظت از سی دی، دی وی دی ، کاست های ویدئویی، جواهرات، عتیقه فروشی، اشیاء با ارزش در حمل و نقل می باشد.

 

مجموعه ی دریا پلاستیک در تلاش است بهترین محصولات بسته بندی نظیر انواع نایلون عریض ، نایلون شیرینگ ، حبابدار و ...  را با ارزان ترین قیمت ها به شما عرضه دارد.

تماس با ما

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 737
نمایش همه
علاقه مندی ها ()