کاربرد نایلون عریض:

استفاده از نایلون عریض در کشت کشاورزی به سرعت در حال تبدیل شدن به بیشترین تکنیک مورد نیاز برای افزایش محصول و در نتیجه درآمد مزرعه می باشد.با استفاده از انواع نایلون عریض در هند می توان تا سال 2022 به هدف کلی دو برابر کردن درآمد مزرعه در داخل کشور کمک کرد. این امر به ویژه از آن جایی که کشاورزی 14٪ به اقتصاد ملی (تولید ناخالص داخلی) کمک می کند، در حالی که بیش از 50٪ از مردم به طور مستقیم یا غیرمستقیم دخیل هستند و برای امرار معاش به آن وابسته هستند، قابل توجه است. علاوه بر این، ماهیت نا مناسب بارندگی در طول فصل موسمی کلیدی، درآمد ملی را نیز در معرض خطر قرار می دهد. از این رو، به استفاده از نایلون عریض نیاز داریم. بدین ترتیب استفاده قاطع از نایلون عریض برای صرفه جویی در مصرف آب بیش تر از هر چیزی مهم است. مزایای استفاده از نایلون عریض برای گیاهان زراعی کاهش هدر رفتن آب  را به دنبال دارد.

استفاده از نایلون عریض در کشاورزی:

طیف گسترده ای از انواع نایلون عریض در کشاورزی استفاده می شود، که به نام های پلی الیفین، پلی اتیلن (PE) ، پلی پروپیلن (PP) ، کوپلیمر استات اتیلن وینیل استات (EVA) ، پلی وینیل کلرید (PVC) و در مواردی کم، پلی کربنات (PC) و پلی متیل متاکریلات (PMMA)  و غیره می باشند. از موارد استفاده از نایلون عریض در صنعت کشاورزی به موارد ویژه ای باز می گردد که در مقاله ی بعدی به توضیح آن خواهیم پرداخت. از جمله مهم ترین آن ها آبیاری می باشد که در ادامه به توضیح آن پرداخته شده است:

آبیاری: این امر شامل استفاده از آبیاری قطره ای و آبپاش ها در مزارع است. با اقدامات پیشگیرانه ای که توسط شهر های مختلف انجام شده است، واجب است که کشاورزان با کشت نیشکر به استفاده از آبیاری قطره ای اجبار شوند و از این پس کاربرد نایلون عریض در این صنعت بیش تر خواهد شد. صنعت میکرو آبیاری داخلی با پیشرفت چشم گیر و چشم انداز قدرتمندی رو به رو است. می توانید انواع مختلف نایلون حبابدار ، نایلون عریض ، نایلون شیرینگ و غیره را از وب سایت دریاپلاستیک خریداری نمایید.

تماس با ما

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 832
نمایش همه
علاقه مندی ها ()