عروسک علاقه مندان زیادی در سراسر جهان دارد و همواره به عنوان بهترین اسباب بازی از آن یاد می شود. برای خرید عروسک می توانید به فروشگاه های اسباب بازی فروشی مراجعه نمائید و متناسب با ردۀ سنی کودک با قیمت مناسب خریداری نمائید. هنگام خرید عروسک دخترانه و پسرانه برای نوزادان و کودکان کمتر از سه سال باید توجه داشته باشید که از نظر شکل ظاهری قابل تفکیک نباشد، چون ممکن است کودک قطعات ریز عروسک ها را در داخل دهان خود قرار دهد که موجب خفگی کودک شود.

خرید و فروش عروسک

خرید و فروش عروسک در طرح، اندازه و مدل های متفاوت صورت می گیرد که متناسب با سلایق کودکان باشد. اگر به بازار مراجعه کرده باشید می توانید انواع عروسک دخترانه و انواع عروسک پسرانه را در شخصیت های کارتنی و جذاب مشاهده نمائید که معمولاً از مواد اولیه ضد حساسیت استفاده می کنند که برای کودکان ضرر نداشته باشد. انواع عروسک باربی، انواع عروسک بیبی، انواع عروسک فروزن، عروسک های بت من، انواع عروسک نینجا، انواع عروسک موزیکال، انواع عروسک سوپرمن، عروسک های رباتی و همچنین انواع عروسک حیوانات جنگلی که از متریال مختلف برای ساخت انواع عروسک استفاده می کنند تا تناسب زیادی با میزان درک کودکان داشته باشد.

قیمت فروش عروسک

قیمت فروش اسباب بازی  و عروسک ها به متریال مختلفی بستگی دارد که می توان به اندازه، نوع مواد اولیه، مدل عروسک اشاره نمود. بسیاری از افراد برای خرید عروسک، قیمت عروسک را مد نظر قرار می دهند که این اشتباه می باشد بلکه جنس عروسک و اینکه عروسک متناسب با ردۀ سنی کودک است یا نه! از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد.

فروشگاه اینترنتی بازی ساز مارکت با راه اندازی وب سایت فروشگاهی، برای رفاه حال مشتریان بستر مناسب و ایمنی را برای خرید اینترنتی انواع عروسک در مدل های مختلف فراهم نموده است.

 

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 655
نمایش همه
علاقه مندی ها ()