طراحی ویلا

ویلاها از زیبا ترین بناهایی هستند که ترکیبی از طبیعت و بناها می باشد، و طراحی ویلا نیز در مقایسه با دیگر ساختمان ها از پیچیدگی ها و ظرافت های خاصی برخوردار است، بطوریکه بخش طراحی ویلا و پیاده سازی آن در شرکت های معماری و مهندسی مستقل از دیگر بناها می باشد، و با استفاده از یک کادر حرفه ای و خبره در این زمینه انجام می شود، تا با ارائه طرح ها و ایده های جذاب بتوانند رضایت مخاطبان خود را بدست بیاورند.  مهندسین و طراحان ویلا معمولا در جلسه ای که با مشتریانت خود می گذارند و با جمع بندی نظراتشان و همین طور معرفی سبک های مختلف طراحی ویلا که از پر طرفدارترین آن ها می توان به سبک های روستیک، کلاسیک، لوکس و غیره اشاره کرد، یک نمونه طراحی تلفیقی و منحصر به فرد را به نمایش بگذارند، که چشم هر بیننده ای را به خود معطوف نماید. قیمت طراحی ویلا معمولا بر اساس حجم کاری انجام شده، نوع سفارش مشتری، متریال مصرفی و غیره نرخ گذاری و تعیین می شود، و معمولا مقدار تقریبی آن را در ابتدا به مشتریان اعلام می کنند.

 

محوطه سازی، طراحی اطراف و حیاط ویلا، جانمایی، نورپردازی، دکوراسیون، نوع متریال مصرفی از جمله مواردی هستند، که در هنگام طراحی ویلا به آن پرداخته می شود، تا بتوان بهترین و ایده آل ترین نوع طراحی را انجام داد،که در عین زیبایی محیط و نمای داخلی ساختمان، اجزاء و دکوراسیون آن هم هماهنگ با دیگر متریال مصرفی باشند و زیبایی ویلا را دوچندان نمود.

از معتبرترین و با سابقه ترین شرکت های طراحی ویلا می توان به گروه طراحی و معماری آویستا اشاره کرد، که با مراجعه به وب سایت آن می توان نمونه کارهای این شرکت را مشاهده کرد، و با خیالی آسوده سفارش مورد نظر خود را به این مرکز سپرد، تا با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت بتوان پروژه خود را به انجام رسانید.

تماس با ما

دفتر مرکزی: سید خندان، خیابان دبستان، کوچه آگاهی ،پلاک 8، طبقه 5   واحد 14

شماره تماس:      09123344492      88479045-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1181
نمایش همه
علاقه مندی ها ()