بتن ریزی کف

با مکانیزه شدن ابزارآلات معماری و مهندسی ساختمان انجام کارهای ساختمانی مانند کفسازی و انواع بتن ریزی کف نیز سرعت اجرایی بالاتری پیدا کرده اند، ضمن اینکه تراکم بتن و کیفیت اجرای آن نیز در این روش ها نیز به طور باور نکردنی افزایش یافت. در این روش ابتدا سطح مورد نظر را با استفاده از تراز لیزری قالب بندی و شیب بندی می کنند، و سپس بتن توسط پمپ به روی سطح پخش می شود، و دستگاه مجیک با استفاده از شیب بندی انجام شده آن را پهن می کند، و در نهایت سطح را با استفاده از دستگاه ماله پروانه به مدت 10 تا 12 ساعت پرداخت می زنند، تا کیفیت و تراکم آن را افزایش دهند. بتن ریزی کف به روش مکانیزه در نهایت یک سطح صاف و صیقلی بدون هیچ خلل و فرج و کاملا یکپارچه و منسجم را به نمایش می گذارد که در صورت انجام مراقبت های لازم نظیر آبپاشی کیفیت بالاتری پیدا می کند   مرور زمان تخریب و کنده نمی شود. قیمت بتن ریزی کف به روش ماشینی بسیار مقرون به صرفه و ارزان می باشد، و به همین دلیل مورد استقبال عموم پیمانکاران و معماران قرار گرفته است.

بتن ریزی کف بهترین راه برای ایجاد یک بستر مناسب و ایده آل برای اجرای انواع کفپوش های بهداشتی، اپوکسی، بتن سخت و غیره می باشد، که کیفیت و دوام این کفپوش ها به کیفیت اجرای بتن ریزی و عیار مقاومتی بتن بستگی دارد. از مهمترین مزایای کفسازی بناها به بروش مکانیزه و صنعتی می توان به کاهش هزینه های بتن ریزی کف اشاره کرد، زیرا در این صورت دیگر نیازی به بتن ریزی مجدد و ساب زدن وجود نخواهد داشت.

شرکت پارس الیس از مجرب ترین شرکت های اجرای بتن ریزی و انجام کفسازی های صنعتی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد، این مرکز معتبر با استفاده از ماشین آلات باکیفیت و افراد خبره و باتجربه کفسازی بتنی تمامی محوطه ها را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

تماس با ما

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89

تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com        pars.elisco@gmail.com                                    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()