بتن سخت

بتن سخت از مقاوم ترین پوشش های پلیمری است، که در رنگ های مختلف و با استفاده از روش های خشک پاشی و سیستم ملاتی بر روی انواع سطوح مختلف از قبیل بتن ساده، چوب، سنگ و سطوح قدیمی و مسطح قابلیت اجرا دارد. انواع بتن سخت با استفاده از مواد معدنی، مصنوعی و رنگ دانه ها تولید می شود، و نصب و اجرای آن باید حتما توسط افراد متخصص و معتبر در این زمینه انجام شود. این پوشش به عنوان یک روکش نهایی بر روی اسلب بتنی اعمال می شود، و در برابر فرسایش، خمش، گرد و غبار و غیره از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. قیمت اجرای بتن سخت در مقایسه با دوام و ماندگاری این محصول پلیمری که سبب کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری آن می شود، برای کافرمایان و صاحبین مشاغل مختلف بسیار ایده آل می باشد. این نوع از بتن سازگار با محیط زیست و ساختار طبیعی گوناگون می باشد، و می توان گفت بهترین نوع کفپوش برای محیط های پرتردد و شلوغ نظیر کارخانه های تولیدی که برای جابه جایی محصولات از ماشین آلات باربری استفاده می کنند محسوب می شود.

فرسایش سطحی لایه نهایی بتن، ایجاد گرد و غبار، تخلخل بتن ساده، ضعف در برابر مواد شیمیایی مختلف، سایش و مقاومت پایین از جمله معایبی که استفاده از انواع پوشش های بتنی در محیط کارخانه ها و صنایع مختلف به همراه داشته اند که تمامی آن ها با اجرای بتن سخت بر طرف گردیده است. هزینه اجرای بتن سخت در مقایسه با دیگر پوشش های ضد آب مانند اپوکسی بسیار کم و ارزان تر می باشد، و از این لحاظ نیز طرفدران بسیاری را جذب خود نموده است.

گروه فنی و مهندسی پارس الیس از معتبرترین شرکت های فروش و اجرای انواع بتن سخت ، کفپوش های اپوکسی و ... می باشد، که با مراجعه به وب سایت آن و مشاهده نمونه کارهای این شرکت به راحتی می توان به آن اعتماد نمود، و پروژه خود را به آن ها سپرد.

تماس با ما

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89

تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com        pars.elisco@gmail.com                                    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1206
نمایش همه
علاقه مندی ها ()