برش لیزر از جمله فعالیت هایی است که تمام صنایع نیازمند دریافت چنین خدماتی می باشند. برش لیزر فلزات متناسب با نوع فلزات، عملیات برش را انجام می دهند. به عنوان مثال انواع برش لیزر برای آلومینیوم، برش لیزر مس، بر لیزر استیل، برش لیزر چدن، برش لیزر برنج، برش لیزر آهن و غیره انجام می شوند که متناسب با میزان مقاومت هر کدام از فلزات، عملیات برش صورت می گیرد.

خدمات برش لیزر

خدمات برش لیزر فلزات برای ساخت قطعات مختلف نیاز می باشد، چون برای ساخت ماشین آلات صنعتی، خودروسازی و لوازم آلات صنعتی و خانگی نیاز است که قطعات مختلفی به یک طرح و اندازه های یکسان برش خورده شوند تا در نهایت بتوان وسایل مختلف را ساخت، در نتیجه با استفاده مزایای دستگاه های برش لیزر فلزات می توان به این هدف دست یافت.

با استفاده از ماشین آلات برش لیزر فلزات به راحتی می توان در مدت زمان کوتاه و با کیفیت عالی، انواع فلزات را در حجم بسیار به شکل مدل های مختلف برش نمود و در زمان و هزینه صرفه جویی نمود. کاربرد برش لیزر بسیار متعدد می باشد که در یک مقاله گنجانده نمی شود و تنها به بخش کوتاهی از خدمات دستگاه های برش لیزر می توان پرداخت.

با استفاده از خدمات برش لیزر استیل ، برش لیزر آلومینیوم ، برش لیزر آهن و غیره انواع فلزات استیلف آلومینیوم، آهن و سایر فلزات را می توان در مدت زمان کوتاهی برش داد و در حجم بالا، انواع قطعات ریز و درشت فلزات را مطابق با برنامۀ ماشین انجام داد و راندمان کاری عملیات ساخت و ساز دستگاه ها، ماشین آلات و لوازم را بهبود بخشید.

برش لیزر نیک به عنوان یکی از شرکت های بزرگ صنعتی در ایران، انواع خدمات برش لیزر فلزات را با ضخامت و مدل های مختلف اجرا می کند.

تماس با برش لیزر نیک

آدرس: کرج، منطقه صنعتی صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()