پارتیشن دوجداره یکی از پرفروش ترین انواع پارتیشن می باشد. کاربرد عمدۀ پارتیشن برای جداسازی فضای بزرگ به بخش های مجزا می باشد. محیط های اداری برای تفکیک بخش های مختلف از انواع پارتیشن دوجداره استفاده می نمایند با پرسنل اداره بتوانند به راحتی فعالیت های خود را بدون مزاحمت دیگران انجام دهند و از برخی دغدغه ها جلوگیری نمایند. به دلیل نوع ساختاری که پارتیشن های دوجداره دارند، بیشتر از دیگر انواع پارتیشن به کار برده می شود که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

خرید و فروش پارتیشن دوجداره

همانطور که گفته شد، در سال های اخیر خرید و فروش پارتیشن دوجداره نسبت به گذشته رونق یافته است و محبوبیت بیشتری در جهان پیدا کرده است. در ساخت پارتیشن های دوجداره از انواع متریال شیشه، آلومینیوم، چوب MDF، یراق آلات مستحکم و غیره استفاده می شود. به همین دلیل می توانید سفارش انواع پارتیشن بندی دوجداره شیشه ای، پارتیشن بندی دوجداره MDF و پارتیشن های دوجداره تلفیقی را متناسب با طرح دکوراسیون داخلی ساختمان اداری و تجاری خود بدهید. با نصب پارتیشن دوجداره نسبت به دیگر انواع پارتیشن بیشتر در برابر صدا در امان خواهید بود و فضای آرام تری را خواهید داشت. همچنین طراحی پارتیشن های دوجداره به نحوی است که در برابر جابجایی و لغزش مقاوم، بدون نویز و فاقد رسانایی الکتریسیته می باشد و دارای مکان اختصاصی برای نگهداری سیم و کابل تجهیزات شبکه، تلفن و غیره می باشد.

هزینۀ نصب پارتیشن دوجداره

هزینۀ نصب پارتیشن دوجداره با توجه به کیفیت جنس پارتیشن و یراق آلات به کار رفته و همچنین ابعاد پارتیشن بستگی دارد. با پرداخت حداقل هزینه می توانید از مزایای بهترین پارتیشن بندی دوجداره بهره مند شوید.

مجموعه آکاژو دیزاین با کسب سال ها تجربه در حوزۀ فروش و اجرای انواع پارتیشن تک جداره ،دوجدار ، شیشه ای و ام دی اف به راحتی می تواند اجرای بهترین پارتیشن بندی را متناسب با دکوراسیون داخلی پیاده سازی نماید.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 557
نمایش همه
علاقه مندی ها ()