کابینت آشپزخانه یکی از تجهیزات دکوراسیون داخلی است که اختصاص به محیط آشپزخانه دارد. خرید انواع کابینت آشپزخانه را می توان مشاهد نمود که دارای ویژگی های متنوع و مشهود می باشند. با پیشرفت تجهیزات دکوراسیون، طراحی کابینت های آشپزخانه نیز متحول شده است که در نتیجۀ آن می توان مشاهده نمود که انواع کابینت هایگلاس و کابینت آشپزخانه ممبران عرضه می شوند که از نظر نمای ظاهری دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند.

خرید انواع کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک

خرید انواع کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک را در بازار می توان مشاهده نمود که شامل طراحی اختصاصی ویژه ای می باشند. به عنوان مثال می توان ذکر نمود که با خرید کابینت آَشپزخانه ممبران می توانید نوعی سبک دکوراسیون کلاسیک را در طراحی دکوراسیون آشپزخانه به نمایش بگذارید که از نمای فوق العاده ای برخوردار می باشد.

کابینت های ممبران شامل سطوح برجسته ای می باشد که این امر موجب ایجاد نماهای خاص در طراحی کابینت های آَشپزخانه می شود. استفاده از تاج و هالوژن های نورپردازی و همچنین قفسه های شیشه ای به سبک نمای کابینت های آشپزخانه ممبران، مدرن و بروز بودن را ایجاد می کند. استفاده از روکش ضد آب در طراحی کابینت ممبران موجب افزایش فروش کابینت آشپزخانه ممبران شده است که در نتیجۀ آن باعث کاهش قیمت ساخت انواع کابینت آشپزخانه شده است.

خرید کابینت آشپزخانه ارزان

برای خرید کابینت آشپزخانه ارزان نیاز است فاکتورهای متعددی را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال ابعاد کابینت که شامل طول، عرض، ارتفاع و میزان عمق کابینت می باشند، به طور مستقیم بر میزان قیمت کابینت مؤثر می باشد. همچنین میزان ضخامت بدنۀ داخلی کابینت نیز به نوبۀ خود در تعیین قیمت کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک حائز اهمیت می باشد.

مجموعه آکاژو دیزاین مفتخر است که از ابتدای فعالیت خود در حوزۀ ساخت و نصب انواع کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک قیمت ارزان در تهران مشغول به کار می باشد.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 632
نمایش همه
علاقه مندی ها ()