کابینت آشپزخانه از مهمترین تجهیزات آشپزخانه می باشد که نقش مهمی در دیزاین دکوراسیون و همچنین نظم فضای آشپزخانه دارد. با خرید انواع کابینت آشپزخانه می توان زیبایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه را بهبود بخشید، ضمن آنکه فضای آشپزخانه نیز نسبت به گذشته بازتر خواهد شد و کیفیت رفت و آمد را بهتر می کند.

خرید کابینت آشپزخانه

برای خرید انواع کابینت آشپزخانه می توانید به فروشگاه های تولید و پخش کابینت های آَشپزخانه مراجعه نمائید. کابینت آشپزخانه هایگلاس و کابینت آشپزخانه ممبران از انواع کابینت آشپزخانه می باشد که تفاوت قابل توجهی در سبک و طراحی شکل ظاهری هر کدام از کابینت ها می توان مشاهده نمود. با خرید کابینت آشپزخانه هایگلاس می توانید نمای دکوراسیون آشپزخانه را به دکوراسیون مدرن نزدیک نمائید که دارای ظاهری شیک، مدرن، براق و گیرا می باشد. همچنین با خرید کابینت آشپزخانه ممبران نیز می توانید سبک دکوراسیون کلاسیک را در طراحی دیزان دکوراسیون آشپزخانه بوجود آورید.

با توجه به سلایق شخصی می توانید خرید بهترین کابینت آشپزخانه را با یراق آلات مدرن و طراحی روز برای ساختمان خود اجرا نمائید. خرید کابینت آشپزخانه امروزی نقش بسزایی در ارزش و بهای ملک دارد. بنابراین توجه داشته باشید که چه نوع کابینت آشپزخانه ای را خریداری می نمائید و طول عمر بدنۀ کابینت برای چه مدت دوام خواهد داشت.

قیمت خرید کابینت آشپزخانه

قیمت خرید کابینت آشپزخانه به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که جنس بدنۀ کابینت از مهمترین فاکتورهای تعیین کننده در قیمت کابینت آَشپزخانه می باشد. امروزه برای ساخت انواع کابینت آشپزخانه از فلزات مقاوم استفاده می شود. همچنین با استفاده از پوشش ضد آب به نوعی سطح نفوذپذیری رطوبت را به حداقل می رسانند تا بتوانند طول عمر کابینت را افزایش دهند.

مجموعه آکاژو دیزاین سال های متوالی است که به صورت حرفه ای در حوزۀ تولید و فروش انواع کابینت آَشپزخانه کلاسیک و مدرن فعالیت دارد.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 682
نمایش همه
علاقه مندی ها ()