کمد دیواری یکی از مهمترین تجهیزات دکوراسیون داخلی است که در نظم بخشیدن به فضای داخلی اتاق کمک می کند. با رونق یافتن طرح های متنوع کمد های دیواری ، طرفداران خرید کمد دیواری افزایش یافته است. کمد دیواری ریلی و کمد دیواری باکسی از انواع کمد دیواری است که در بازار در اندازه های مختلف ساخته شده اند و می توانید به صورت آماده خریداری نمائید.

خرید کمد دیواری

خرید کمد دیواری برای اتاق فرزندان، اتاق خواب و اتاق میهمان ضرورت دارد چون با خرید کمد دیواری مناسب می توانید فضای اتاق را مرتب و تمیز نگه داری کنید و به وسایل مختلف سر و سامان ببخشید. با توجه به ابعاد فضای اتاق می توانید بهترین کمد دیواری را با قیمت ارزان خریداری نمائید که فضای کمتری را اشغال نماید. به عنوان مثال خرید کمد دیواری ریلی به راحتی می توانید در فضاسازی دکوراسیون داخلی صرفه جویی کنید به نحوی که باز و بسته کردن درب کمد، فضای اضافی را اشغال نخواهد نمود. انواع کمد دیواری ریلی آینه ای، کمد دیواری ریلی چوبی، کمد دیواری MDF، کمد دیواری باکسی چوبی و آینه دار، کمد دیواری ریلی با نورپردازی و غیره را می توانید در بازار فروش کمد دیواری مشاهده نمائید که انتخاب کمد به سلیقۀ شخصی و سبک دکوراسیون اتاق شما باز می گردد.

قیمت خرید کمد دیواری

قیمت خرید کمد دیواری به جنس متریال به کار رفته، کیفیت یراق آلات، آینه و غیره وابسته می باشد و به راحتی نمی توان قیمت مشخصی را ذکر نمود. هنگام خرید کمد دیواری باید اندازۀ محل قرارگیری کمد دیواری را مد نظر داشته باشید تا کاربرد لازم را داشته باشد.  

مجموعه آکاژو دیزاین با سال ها فعالیت مداوم در زمینۀ تولید و عرضۀ انواع کمد دیواری باکسی و ریلی قادر به ارائه خدمات می باشد. همچنین با هدف مشتری مداری، امکان خرید انواع کمد دیواری سفارشی را نیز برای مشتریان فراهم نموده است.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 548
نمایش همه
علاقه مندی ها ()