نحوه ی عملکرد سیستم های شوت زباله
سیستم های شوت زباله، سیستم هایی مکانیزم و مدرن هستند که برای دفع زباله مورد استفاده قرار می گیرند و از این نظر کارایی بسیار مناسبی دارند و موجب رفاه حال ساکنین ساختمان می شوند. سیستم های جدید انواع شوت زباله در مقایسه با سیستم های قدیمی قابلیت های زیادی دارند و در سیستم های جدید بسیاری از مشکلات سیستم های قدیمی شوت زباله بر طرف شده اند. سیستم های جدید امکان شست و شو دارند و از تهویه ی مناسبی برخوردار هستند.

بررسی مخزن زباله در سیستم شوت زباله

 

مخزن زباله اتاق ای است  که در انتهای کانال اصلی شوت زباله قرار داشته و برای جمع  آوری زباله ها مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا مخزن های زباله دارای دستگاه کامپکتور یا دستگاه  فشرده ساز هستند که می تواند حجم زباله ها را تا ۴۰ درصد کاهش داده و معمولاً برای آپارتمان ها و ساختمان هایی که دارای تعداد طبقات زیاد و  واحد های مسکونی متعددی  هستند، بسیار مناسب است.

نحوه عملکرد سیستم شوت زباله به چه صورت است؟
تمامی  سیستم‌ های شوت زباله دارای عملکرد مشابهی با یکدیگر هستند و در سیستم های قدیمی و  سیستم های جدید سه بخش عمده وجود دارد، شامل:

  • کانال اصلی شوت
  • دریچه ی شوتینگ زباله
  • مخزن زباله

نصب سیستم ‌های شوتینگ  زباله در خارج  و داخل ساختمان امکان پذیر است. این سیستم ها دارای ارتفاعی برابر با ارتفاع ساختمان هستند و در هر واحد مسکونی یک دریچه و یک انشعاب  وجود دارد که تمامی انشعاب ها به کانال اصلی شوت زباله متصل می شود. اگر زباله از هر یک از این انشعاب ها در سیستم شوتینگ قرار بگیرد،  وارد کانال اصلی شوتینگ زباله شده و در نهایت به مخزن ذخیره ساز منتقل می‌شوند. در مخزن ذخیره سازی به کمک کامپکتور عملیات فشرده سازی زباله ها انجام شده  و زباله ها بعد از کاهش وزن دفع می شوند.

نخستین کار فعال در زمینه فروش و نصب انواع دودکش موتورخانه ، شوت زباله و شوت نخاله می باشد.

تماس با ما

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 627
نمایش همه
علاقه مندی ها ()