امداد خودرو

امداد خودرو شامل یکسری خدمات فنی و مهندسی و مکانیکی است که در رابطه با انواع خودرو، به رانندگان ارائه داده می شود. شرح خدمات امداد خودرو را در ادامۀ مقاله برای شما ذکر می نمائیم تا شما با آگاهی کامل اقدام به دریافت کارت اشتراک امداد خودرو نمائید. خوشبختانه مزایای سرویس امداد خودرو ها  متناسب با پرداخت حق اشتراک بسیار ارزنده می باشد که در حال حاضر اکثر رانندگان، دارای کارت عضویت امداد خودرو می باشند.

شرح خدمات امداد خودرو

شرح خدمات امداد خودرو بر این قرار می باشد که شامل اعزام امدادگر به محل توقف خودرو، جابجایی خودرو از محل خودرو به اولین تعمیرگاه، شهر و یا نمایندگی معتبر، خدمات تعویض تایر، ارائه خدمات مشاوره تلفنی، مشاهده و بررسی سیستم خنک کننده (اتصالات رادیاتور و فن)، بررسی و مشاهدۀ قسمت برق خودرو (تست فیوز و مدار برق خودرو)، مشاهده بخش سوخت رسانی خودرو (شامل صافی بنزین، اتصالات پمپ بنزین و غیره)، بررسی و بازدید سیستم کلاج و ترمز خودرو و غیره می باشد.

لازم به ذکر است که خدماتی که در متن بالا به آنها اشاره شد، با در اختیار داشتن کارت اشتراک امداد خودرو، برای تعداد دفعات مشخص، به صورت رایگان عرضه می شود و برای دریافت یکسری خدمات، برای تعداد دفعات نامحدود به صورت تخفیف دار، خدمات دریافت می کنید. بنابراین با توجه به این مسئله که حادثه خبر نمی کند، با پرداخت حق اشتراک سالانه، می توانید با دریافت کارت اشتراک امداد خودروهای سیار ، این اطمینان را پیدا کنید که در هر شرایطی می توانید از خدمات امداد خودرو با پرداخت حداقل هزینه برخوردار شوید.

امداد خودرو آبتین مفتخر است که از ابتدای فعالیت خود، در عرصۀ ارائه خدمات سرویس امداد خودرو در سراسر کشور فعالیت می کند و همواره در صدد جلب رضایت مشتریان می باشد و به همین منظور امکان ثبت درخواست کارت اشتراک امداد خودرو را به صورت اینترنتی برای رانندگان فراهم نموده است.

تماس با ما

برای ارتباط با امداد آبتین لطفاً با شماره های زیر تماس بگیرید

  09381269128

09361594124

09197304944

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1107
نمایش همه
علاقه مندی ها ()