امداد خودرو 

امداد خودرو شامل یکسری خدمات است که برای رفاه حال مشتریان، برای مرتفع نمودن مشکلات فنی خودرو به رانندگان ارائه داده می شود. دریافت خدمات امداد خودرو به راننده، این اطمینان را می دهد که حین مشاهدۀ مشکل فنی برای خودرو، در هر موقعیت مکانی و زمانی، می توانند از سرویس امداد خودرو بهره مند شوند و نگرانی خاطر در رابطه با دریافت خدمات فنی و مکانیکی خودرو نداشته باشند.

امداد خودرو در استان تهران

امداد خودرو در استان تهران بسیار قدرتمند می باشد، به نحوی که بسیاری از شرکت های امداد خودرو، دارای دفتر مرکزی در استان تهران می باشند که با اعزام امدادگر به مناطق مختلف، می توانند ارائه خدمات امداد خودرو را برای انواع مدل خودرو سواری، شاسی بلند و غیره داشته باشند.

تنوع خدماتی که شرکت های امداد خودرو به رانندگان ارائه می دهند، بسیار زیاد می باشد، که با خرید اشتراک امداد خودرو، می توانند برای چند دفعه به صورت رایگان دریافت کنند و یا برای تعداد دفعات نامحدود با چند درصد تخفیف، خدمات رسانی امداد خودرو را دریافت کنند.

اگر شما دارندۀ خودرو می باشید و سفرهای درون شهری و برون شهری متعددی دارید، می توانید با خرید اشتراک امداد خودرو، سفر خود را تضمین نمائید و به محض مشاهدۀ کوچکترین مشکل برای خودرو خود، از خدمات مشاوره تلفنی نامحدود، بدون پرداخت هزینه از مرکز خدمات امداد خودرو استفاده نمائید و در صورتی که راننده نتوانست مشکل را برطرف کند، امدادگر متخصص به محل اعزام می شود.

بازدید سیستم کلاج و ترمز، بررسی سیستم سوخت رسانی، مشاهده سیستم برق خودرو، بازدید سیستم خنک کننده، تعویض تایر، حمل خودرو با نقص فنی (درون شهر و برون شهر) و غیره از جمله انواع خدمات امداد خودرو سیار است که به رانندگان ارائه می شود.

امداد خودرو آبتین به عنوان یکی از شرکت های  معتبر خدمات رسانی امداد خودرو در ایران فعالیت می کند.

تماس با ما

برای ارتباط با امداد آبتین لطفاً با شماره های زیر تماس بگیرید

  09381269128

09361594124

09197304944

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1135
نمایش همه
علاقه مندی ها ()