امداد خودرو کیا از دسته خدماتی است که شرکت های امداد خودرو  به دارندگان خودروهای کیا ارائه می دهند. سرویس خدمات امداد خودرو کیا شامل یکسری خدمات فنی و مکانیکی است که به مالکان خودرو کیا جا مانده در سفر ارائه داده می شود. تا کنون مشاهده نموده اید که خودرویی به دلیل نقص فنی دچار آسیب دیدگی شده است و این مسئله موجب خاموش شدن خودرو شده باشد، به همین دلیل خدمات امداد خودرو کیا، می تواند کمک حال مالکان خودرو کیا موتورز در سراسر کشور باشد.

خدمات سیار امداد خودرو کیا

خدمات سیار امداد خودرو کیا شامل یکسری خدمات فنی از قبیل تعویض تایر پنچر شده، بررسی بخش های خنک کننده، بازدید سیستم های برق خودرو، بررسی بخش های مرتبط به سوخت رسانی، بازدید قطعات سیستم کلاج و ترمز و غیره می باشد، همچنین در صورت عدم مرتفع نمودن ایرادات خودرو کیا، امکان حمل خودرو دارای نقص فنی در جاده شهری و برون شهری به نزدیک ترین مرکز تعمیرگاه یا نمایندگی را برای مالکان خودرو فراهم نموده است.

استفاده از امکانات و خدمات سرویس امداد خودرو کیا، به صورت 24 ساعت شبانه روز می باشد. چنانچه مالک خودرو، با پرداخت حق اشتراک سالانه، دارای کارت اشتراک امداد خودرو سیار کیا باشد، اکثر خدماتی که دریافت می کند، به صورت رایگان و یا با اعمال چند درصد تخفیف می باشد. همچنین لازم به ذکر است که در صورت عدم کارت عضویت امداد خودرو کیا، نیاز به پرداخت هزینه های آزاد می باشد.

با توجه به این مسئله که رانندگان نسبت به بیمه نمودن خودرو خود، توجه لازم دارند، به این مسئله نیز پی برده اند که می توانند با پرداخت حداقل هزینه حق اشتراک سالانه امداد خودرو، از خدمات با ارزش امداد خودرو سیار کیا استفاده نمایند.

امداد خودرو آبتین نیز به عنوان یکی از شرکت های معتبر در حوزۀ ارائه خدمات سیار امداد خودرو برای کیا در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است.

برای ارتباط با امداد آبتین لطفاً با شماره های زیر تماس بگیرید

  09381269128

09361594124

09197304944

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 977
نمایش همه
علاقه مندی ها ()