امداد خودرو کیا از دیگر خدمات سرویس های امداد خودرو است که شرکت های امداد خودرو کیا متورز و دیگر شرکت های امداد خودرو به مالکان خودرو کیا، ارائه می دهند. همانطور که می دانید سهم بسیاری از خودروهای ایران را خودروهای کیا تشکیل می دهد و این مسئله موجب شده است تا خدمات امداد خودرو کیا به صورت اختصاصی به رانندگان ارائه داده شود.

سرویس خدمات امداد خودرو کیا

سرویس خدمات امداد خودرو کیا شامل یک سری خدمات امدادی است که به رانندگان خودرویی که در جاده با مشکل روبرو شده اند، ارائه می شود. به عنوان مثال می توان به مشکلات سیستم برق رسانی خودرو، سیستم خنک کننده خودرو، سیستم سوخت رسانی، پنچری لاستیک های خودرو، مشاهده ایراد در بخش کلاج و ترمز و ... اشاره نمود که شرکت سرویس خدمات امداد خودرو کیا ، می توانند با اعزام امدادگر این مشکل را مرتفع سازند و در صورت عدم مرتفع ساختن مشکل، این امکان را فراهم می آورند که با استفاده از جرثقیل، خودرو را به صورت یدک کش به محل اولین تعمیرگاه و نمایندگی برسانند.

بنابراین تفاسیر به راحتی می توان از خدمات متعدد شرکت های امداد خودرو کیا استفاده نمود و با اطمینان خاطر در میان جاده های درون شهری و برون شهری تردد داشت.

توجه داشته باشید شرکت امداد خودرو ، با ارائه کارت اشتراک به مشتریان خود، می توانند بخشی از خدمات امدادی را به صورت رایگان و یا با اعمال چند درصد تخفیف ارائه می دهند، که در این صورت بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. خوشبختانه این امکان به صاحبان خودرو کیا، اطمینان می دهد که به صورت تضمین شده می توانند سفرهای برون شهری داشته باشند، بدون آنکه نگران ماندن در جاده باشند.

امداد خودرو آبتین با سال ها فعالیت تخصصی در حوزۀ ارائه خدمات امداد خودرو کیا در تهران و سایر شهرستان ها فعالیت می کند.

برای ارتباط با امداد آبتین لطفاً با شماره های زیر تماس بگیرید

  09381269128

09361594124

09197304944

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1088
نمایش همه
علاقه مندی ها ()