قطعات لیفتراک

لیفتراک از ماشین های راهسازی می باشد که از آن در پروژه های عمرانی استفاده های بسیاری می شود. لیفتراک به دلیل داشتن نقش اساسی در حمل کالا ها در بسیاری از کارگاه و کارخانه ها از آن استفاده می شود. از لیفتراک برای حمل کالا هایی که در گذشت با استفاده از دست جابجا می شد استفاده می شود. بسیاری از کارگاه ها شرایط به کارگیری از ماشین های بزرگ حمل کالا را ندارد و به همین منظور لیفتراک ها می توانند کار آن خودرو ها را انجام دهند. لیفتراک ماشینی جمع و جور بوده که از انواع قطعات لیفتراک مقاومی ساخته می شود و می توان از آن برای حمل محصولات تولید شده استفاده کرد. در انبار داری ها بسیار از لیفتراک استفاده شده و بدون وجود این ماشین حمل کالا ها به نحوی غیر ممکن خواهد بود. حمل بار توسط لیفتراک با توجه به توان آن باید انجام شود و بارگیری بیشتر موجب صدمه دیدن به لیفتراک خواهد شد. لیفتراک ها در دسته بندی های لیفتراک های دیزلی، لیفتراک های برقی، لیفتراک های دوگانه سوز تقسیم می شوند.

قطعات لیفتراک باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا بتوان بازدهی لازم را از این ماشین دریافت نمود. قطعات لیفتراک شامل کابین راننده، دکل، شاخک، سیستم هشدار دهنده، چزخ ها، سیستم هیدرولیک و وزنه تعادل می شود.  لیفتراک طوری طراحی شده است که می تواند مقدار بسیاری بار را بدون خظر واژگونی حمل کند که این ویژگی باعث شده این ماشین به یک ماشین بسیار کاربردی تبدیل شود.

شرکت پیشرو تراک از شرکت های معتبر عرضه کننده ی قطعات ماشین های راهسازی از جمله قطعات لیفتراک می باشد. این شرکت انواع لوازم یدکی اورجینال لیفتراک سهند ، کوماتسو ، تویوتا ، کلارک و غیره را با قیمت بسیار پایین به فروش می رساند. برای خرید محصولات می توانید به سایت مراجعه نمایید و قطعات مورد نیاز را خریداری نمایید.

تماس با ما

آدرس :میدان قزوین ، خیابان قزوین ، نرسیده به خیابان مخصوص ، پلاک 425

تلفن : 02155401318 -  02155410717

همراه : 09122805868

فکس: 55409784-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 815
نمایش همه
علاقه مندی ها ()