سیستم تصفیه فاضلاب شامل خدمات متعددی است که مرتبط به بخش های آب و فاضلاب بیمارستانی، صنعتی و شهری می باشد. همانطور که می دانید پسماند انواع آب و فاضلاب، نقش مهمی در تخریب زیست محیطی دارد. به همین منظور در سطح جهان به این مسئله توجه ویژه ای می شود و اکثر سازمان ها که تولید کنندۀ پساب فاضلاب می باشند، مجموعه را به تجهیزات سیستم تصفیه فاضلاب مجهز نموده اند تا خدمت مفیدی برای حفظ محیط زیست انجام داده باشند.

ارائه خدمات مرتبط با سیستم تصفیه فاضلاب

ارائه خدمات مرتبط با سیستم تصفیه فاضلاب، اختصاص به مشاوره، مهندسی، طراحی و اجرای انواع پروژه سیستم های تصفیه فاضلاب بیمارستانی، شهری و صنعتی دارد. نیاز به ذکر است که این مسئله سال های متوالی است که در سراسر دنیا اجرا می شود و در کشور ایران نیز علاقه مندان زیادی پیدا کرده است و اکثر سازمان های درمانی، صنعتی و سیستم فاضلاب شهری به امکانات سیستم تصفیه فاضلاب مجهز می باشند تا بتوانند پس از تصفیۀ آب فاضلاب، مجدداً بتوانند از آب تصفیه شده استفاده نمایند.

با توجه به سازمان های مختلف که دارای پساب فاضلاب می باشند، نیاز به طراحی و اجرای سیستم های تصفیه فاضلاب اختصاصی می باشند. به عنوان مثال طراحی پروژه تصفیه فاضلاب مجموعه های کوچک با مجموعه های بزرگ، متفاوت می باشد، ضمن آنکه سازه تصفیه خانه فاضلاب  خانگی نیز با بیمارستانی دارای تفاوت های چشمگیری می باشد که در نحوۀ اجرا و قیمت ساخت سیستم تصفیه فاضلاب نیز مؤثر می باشد.

در نتیجه متناسب با نوع فعالیت کاری که در آن تولید پساب دارند، می توانند از خدمات مشاوره و مهندسی ساخت سیستم تصفیه فاضلاب استفاده نمایند.

شرکت باتاب صنعت اوژن با سال ها فعالیت تخصصی در حوزۀ اجرای تأسیسات تصفیه خانه فاضلاب صنعتی و غیره فعالیت دارد و پروژه های متعددی را در دست اجرا دارد.

تماس با ما
آدرس پستی بیسوکو:

تهران، اتوبان ستاری، ابتدای خیابان پیامبر غربی، ساختمان مهستان، طبقه پنجم، واحد 20

کد پستی: 1471917511

تلفن: 44971432 _ 44971428 _ 44967934 (021)

ایمیل :

ارسال رزومه جهت همکاری: Info@bsoco.ir

ارسال نامه اداری و کاری: Service@bsoco.ir

پرسش و پاسخ: BSOCOgroup@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 810
نمایش همه
علاقه مندی ها ()